Ik ga echt wel foto's maken morgen hihi! Ben zo vreselijk blij me de aanwinst!! Net een klein kind voel ik me die morgen een nieuw speeltje krijgt ofzo haha! Ik denk nog niet dat we hem morgen al hebben,ik weet niet hoe alles loopt morgen namelijk hehe!!! Hij komt van mensen af die pas hun hondje hebben verloren en ze hebben toen deze hond gekocht en nu is die vrouw van wie hij is nog veel te verdrietig om ene andere hond te hebben en ze hebben een oude hons ook en die word helemala gek van Jopie hehe... Jopie kan er druk zijn,mja hij is pas 12 weken,die andere hond is 10 en echt een ouwe sok haha! De kinderen van die vrouw vinden het heel erg dat Jopie weg moet en ze willen nog afscheid nemen van hem maar een dochter komt morgen terug en de andere woensdag geloof ik dus ik denk dat we Jopie na woensdag zullen hebben maar de kans zit er in dat we hem morgen al hebben,ik weet niet precies hoe en wat enzo! We zullen zien!! ben echt mega nerveus hahaha!!!!!! Vind het echt helemaal geweldig!!
leuk zeg een puppie, hopelijk gaat het goed met je andere hond en geniet er van en best wel jammer dat je hem niet eerder mag halen. ik vind het altrijd zo'n leuk gezicht als ze achter elkaar aan rennen ze kunnen wel uren met elkaar spelen (dan zijn ze gelijk een beetje zoet )
Om 12.00uur zijn ze hier Gaan we even kijken hoe het gaat met de andere hond van ons! ben best nerveus nu hoor hahaha!! Ik verwacht ze elk moment dus ik ga er nu gauw verder hier!!! Tot strakkies
Ze zijn er nog niet hahaha!!!! Ik zit echt steeds te luisteren bij elk geluidje of elk gekef van buiten of ze het zijn hahaha!!!! TOT STRAKKIES Liefs, Puppie mama Denise
Gefeliciteerd met je nieuwe hondje Denise! Ik wil ook super graag een chihuahua, alleen me vriend absoluut niet, omdat ie zich er te lang voor voelt (1.95). En ze zijn idd nogal prijzig. Wat heb jij eigenlijk voor de jouwe betaald?? Ik zit er bijna aan te denken om er ook eentje te nemen Veel plezier met je lieve pup!
zijn het dan 2 vrouwtjes of 2 mannetjes? wij hadden ook 5 jr geleden een puppy erbij gekocht voor onze andere hond, 2 mannetjes, nou die hebben heel wat gevochten, we hebben er 1 laten castereren, maar op een gegeven moment heeft die gescastereerde de postbode gebeten, later nog 1, en hebben we besloten hem weg te doen. Dit was wel de 1e hond die we hadden (uit asiel) het andere hondje heeft een week gejankt, maar het is veel relaxter zo met 1 hondje deze is lief voor kinderen, en nu met m'n verlof verbaas ik me erover. Die hond slaapt echt de hele dag!!!! ik zal dus nu niet meer zo snel een hond erbij nemen, maar ik weet het als je puppy,s gaat kijken ben je verkocht. Het is meestal wel zo, de kleine hondjes zijn de baas over grote honden!
Het ging geweldig tussen de honden! Spelen,samen speelgoed delen,Jopie mocht zelfs op het botje van Sheila kauwen!!,ze knuffelden en het ging geweldig goed!!! Sheila is een teefje en Jopie een reutje,maar geloof me,die kan er niet bij komen hoor hahahaha! Overmorgen hebben we de kleine pup al in huis dus ik kan lekker gaan puppy trainen haha! Hij pieste al 1x op de bank en 1x op de grond hihi! Mja hij is nog klein dus kan hem alles leren Ben helemaal blij ervan
O wat geweldig dat ze al met elkaar aan het spelen waren Ik zou toch wel uitkijken hoor als ze loops is want als ze het willen doen met elkaar kan Jopie er opeens wel bij zal niet de eerste keer zijn dat ik dat hoor Mijn schoonmoeder heeft ook een hond en dat is ook een kruising van een herder en een heel klein hondje weet alleen niet meer welk ras dat was.
Haha oops dus haha!! Nja als de ander loops is dan nemen we Jopie gewoon mee naar boven dan kan ie iig niks doen midden in de nacht
En hier is de foto!!! Jopie staat er niet erg duidelijk op maar je kan vast zo goed zien dat ie echt nog klein is haha! Jopie wou later nog een tennisbal pakken maar die was echt veel te groot!!
eey denise, wat gaaf dat alles goed ging met sheila!! Erg belangrijk hoor he. Leuk op puppy cursus, krijg er ook al zin in haha. Nu nog effe geduld hebben he.... Groetjes
Wat een schatje, jullie kleine Jopie. En wat een leuke foto zo samen met Sheila. Ik wens jullie heel veel plezier met het nieuwe huisdiertje. Maarre...las ik het goed dat je Jopie een andere naam gaat geven? Hoe gaat ie heten wanneer ie bij jullie thuis komt wonen?????
Ik hou het gewoon op Jopie!! Wou het eerst veranderen maar hij luisterd al best goed naar Jopie en tis eigenlijk ook wel een echte Jopie haha!!!
Hhahaha, leuke naam, hoor. En als ie er al naar luistert is het helemaal perfect natuurlijk. Morgen komt ie al, toch???
Jah morgen komt ie al Ze komen zo weer hier heen en dan kunnen ze honden weer even lekker spelen en wennen. ook komt nu de dochter de vrouw mee,die vond het wel leuk om te weten waar de Pup terrecht kwam. Ze zou er om 12.00uur zijn dus ze zal zo wel komen
Jopie!!! Vrienden voor het leven!! Sheila voelt zich nu al een mama voor de kleine Jopie ZOooo moe maar voldaan!!!! Liefs,Denise