Iemand ervaring hiermee? Mijn twijfels zijn of het hekje niet te veel ruimte tussen de matrassen geeft. Ook is deze niet vast te zetten aan het eigen bed...dat kunnen we natuurlijk zelf wel maken. Maar ben benieuwd of mensen ervaringen hebben met deze co sleeper? Of een andere (die geen 400 euro kost)? Alvast bedankt!
Wij hebben gewoon een bedje van Ikea (Hensvik). Zijkant eraf en tegen ons bed aan. Met van die plastic bandjes kun je het vastmaken. Hier ligt onze zoon al 22 maanden prima in. Kost vrijwel niks (wij voor 2 tientjes via MP gekocht).
Ik heb een Ikea gulliver bedje waar een zijkant uitkan die je vervangt door een plank (20 euro mp, wel opletten dat die plank erbij zit om er een peuterbedje van te kunnen maken). Die bevestig ik met spanbanden aan onze boxspring. Maar dat kan ook op andere manieren bij een normaal bed zoals met tai rips. In het gat leg ik een matraswig (stuk inkorten) met bv een grote hydrofiel erover SIGGERUD Matraswig - IKEA Bedbodem kun je verstellen door 4 nieuwe gaatjes te boren voor de bedbodem. En voor nog geen 40 euro heb je een co sleeper en hoef je geen extra beddengoed en matras aan te schaffen.