Welk pakket heb je, hoeveel zenders en wat betaal je? Ik heb nu kpn, internet, tv en bellen. Ik gebruik geen huistelefoon, alleen mobiel eigenlijk. Heb wel de kinderzenders erbij en het opnemen, pauzeren enz. Ook heb ik 2 digitenne kastjes, boven en beneden. Ik betaal 65 euro en vind dit veel geld. Heb al eens upc gehad, maar dat was geen succes. Zou graag wat te vergelijken willen hebben.
KPN glasvezel interactieve tv (pauzeren, terug-vooruit spoelen) alles in 1, 2 kastjes, extra zenderpakket, 50 mb internet. 41,50 pm Dit hadden we.. Omdat we 2e zender niet gebruikten hebben we die ingeleverd daarvoor terug 100 mb internet en betalen nu eerste 6 maand 35 en laatste 6 maand 42,50
Wij hebben KPN glasvezel. Twee decoders en kunnen opnemen, pauzeren, terugspoelen enz. We kunnen ook op beide decoders onze opnamen bekijken. Ideaal, dat kon bij UPC niet. We hebben het entertainmentpakket (RTL lounge, comedy central enz) erbij (kost 5 euro extra) en zitten nu op 40 euro per maand incl btw. Snel internet en vaste telefonie zitten daarbij. Deze prijs was wel een aanbieding. Na een half jaar wordt het zo'n 58 euro geloof ik.
Wij hebben Ziggo Extra met allerlei luxe opties en extra pakketten. We gaan zeker terug naar een beperkter aanbod. 80% van de zenders kijken we niet. We houden het bij de Nederlandse zenders, af en toe Comedy Central Family of History en (nu nog) veel BabyTV. We betalen nu rond de 80 euro. Wel hebben we onbeperkt bellen die houden we er in voor 10 euro.
Tele2 - internet en tv. Huistelefoon hebben we niet. Heb een abo met onbeperkt bellen. Betaal voor internet en tv + extra zenderpakket 38,- per maand.
Ik heb Online. 29.95 per maand internet telefoon en tv. Telefoon gebruik ik alleen nooit( huis ) telefoon. Prima internet prima tv. Alleen beperkte zenders maar met youtube en internet kom je ook heel ver. Mag in sept mijn contract weer verlengen zou wel een iets luxere tv pakket hebben maar aan de andere kant 29.95 in de maand( aanbieding) is ook prima te doen. Ik zeg doen Online.!!
Meis, ik begrijp uit je topics dat je gaat scheiden, toch? Ik vind 65 als alleenstaande mama echt veel, kijk eens bij telfort of tele2, dit scheelt vaak enorm! Ik werk er zelf en betaal daarom minder, anders had ik ook telfort (zij gebruiken dezelfde spullen als Kpn, modem en tv kastje enz) succes!