ik vind de chiliconcarne van hak heel lekker zit in een zak doe er dan gehakt in en rijst of aarappelpuree bij maar nu vraag ik me af mag mijn zoontje van 15 mnd ook meeeten is het niet te scherp voor hem en zijn bruine bonen wel goed voor hem hij eet normaal gewoon met alles mee alleen als we iets aparts eten krijgt hij een potje
Enige bezwaar lijkt me dat het aan de zoute kant kan zijn, maar als hij het lekker vindt, ik zou het gewoon geven.
Ik krijg die chili con carne van Hak zelf niet eens weg, vanwege de enorme hoeveelheid zout, dus voor je kindje zou ik daar wel rekening mee houden.
Bruine bonen mag hij gewoon hebben, beetje pititg kan voor een kind met gezonde darmen ook geen kwaad, maar dat zout wel! Gewoon lekker zelf maken met verse groentes, dat is pas echt lekker.
Ons jochie eet chili con carne in pittige variant al tijden mee. Vanaf 1 jaar zijn we langzaam begonnen met meer kruiden, en hij wilde al snel meer, en liefst onze pittige porties. Nu eet hij scherpere dingen dan mij.. Maar dat hangt dus van je kind af, en wat hij al gewend is. Wel maken we het vaak zelf, omdat in die zakjes veel zout zit. Maar voor een keertje kan dat geen kwaad.. Voordeel van zelf maken, is dat je alvast een milde versie eruit kunt halen voordat je echt losgaat met de peper
Ik denk dat hij wel mee kan eten inderdaad. Ik weet niet hoeveel zout erin zit. misschien een tip om te geven als hij de dag erna naar de opvang gaat. die poep die stinkt dan zo ik breng Tim regelmatig 's ochtends naar de opvang met de melding dat hij wellicht een fijn pakketje voor ze heeft vandaag