Kleuter ligt uren onder dode moeder na drama Annecy | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Oh wat verschrikkelijk! Dat arme meisje, wat een angst en een trauma.
Walgelijk!! Kom je langsfietsen, wordt je neergeknalt.. Ik snap dit niet en heb er geen woorden voor! Dat arme meisje.......!
Wat een vreselijk, afschuwelijk drama zeg. Dat zulke dingen gebeuren kan ik echt niet begrijpen. Zouden ze op het verkeerde moment verkeerde plaats zijn geweest?
Echt vreselijk.... Ben ook benieuwd waarom. Maar het kan van alles zijn: afrekening, overval. Ik hoop dat die kindjes er een beetje bovenop komen, lichamelijk en psychisch.
Verschrikkelijk. Die fietser ook die ze ontdekt heeft, de dode fietser had hem net tevoren ingehaald en dan draai je een bocht om en daar ligt hij dan, vermoord. Daar kan je toch met je verstand niet bij. Ik hoop dat de kleuter nog een kans krijgt om een normaal leven te leiden. Dat ze niet te erg getraumatiseerd is.
Ja bah ik word er nog steeds naar van. Mijn ouders hebben er vlak bij, echt 3 minuten rijden, een huis. Gelukkig waren ze in Nederland, maar ze kenne wel een hoop mensen. Ook op de campings.
Het verhaal gaat dat hij een spion was en uit de weg is geruimd..... hij maakte spionage camera's voor het leger zegt men hier op het nieuws