Goeieavond ladies, Ik heb ff een vraagje...ben ruim 29 wkn en sinds gisteren ineens meer harde buiken en een soort trekkend gevoel van mn buik/huid en een soort van drukkend en samentrekkend gevoel net boven mn schaamheuvel/onderbuik. Ook sochtends een soort menstruatie pijn/krampen. ...die kleine diva beweegt goed, heel er goed en duidelijk te zien vanaf buitenaf.mn hele buik gaat alle kanten op....gisteren een 3d echo gehad en daar lag ze met dr hoofdje al naar beneden (al kan dat nog veranderen) enig id wat deze klachten zouden kunnen zijn? Ik zit sinds ruim een week thuis ivm rugklachten die niet meer te combineren waren met werk, lig dus ook regelmatig om even alles te ontspannen. En probeer verder zo rustig mogelijk te doen.
Indalen of groei van de baarmoeder, Je baby zou ook een groeispurt kunnen hebben wat het kan veroorzaken? Ik heb er ook last van
Zelfde verhaal hier. Ben zelf 28 weken zwanger, gisteravond nog naar de behandel unit geweest van het zh, alles nagekeken en ctg gehad. Bleek allemaal in orde geweest, ook urine was ok. Bij mij ligt ons ventje ook al met koppie naar beneden, dus kan best dat ie bij jou aan het indalen is.
Ik denk ook aan indalen idd... Merk hier dezelfde klachten op een kereltje ligt ook al naar beneden met z'n hoofd.. Je lichaam gaat zich Langzamerhand toch voor bereiden!
Wij hebben een 30-weken echo gehad en ons kindje (meisje) is zwaarder dan verwacht: ruim 1700 gram. Ik heb ook al twee weken meer harde buiken en een trekkend gevoel. Ook soms steken. Dit kan te maken hebben met de groeispurt en het beginnen met indalen. De ongesteldheidspijn wijzen bij mij overigens op bandenpijn.
Meer harde buiken betekent vaak dat je net te veel gedaan hebt. Bij de eerste ook gehad en moest met 30'weken stoppen met werken