Hallo mama's, Ik heb gisteren bij mijn g.c. een verwijsbrief gekregen om een 3d echo te laten maken,dat zou nodig zijn i.v.m mijn epelipsie. Nu wou ik vragen wie van jullie al zo een 3d echo heeft laten doen en wat jullie ervaring daar mee is? Het lijkt me heel tof zo duidelijk je baby te kunnen zien maar toch ben ik er ook wat bang van als iets negatief gaan ontdekken ofzo. Maar ze zei dat ik een videoband mocht meebrengen dus dat lijkt me dan ook tof als ze dat op beeld zetten he. Daarom deze vraag voor jullie. veel liefs evi
3-d echo's zijn prachtig! Ik krijg die vanaf de 20ste weekk standaard (ga elke 4 weken naar de gynae voor een echo) en ik heb er enkele ingescand, vergroot en uitgeprint. Van m'n zoontjes was het gezichtje op de laatste echo's identiek aan hun gezichtje als ze geboren werden.
Het is maar net hoe je kindje ligt. Mijn dochter lag met haar rug tegen mijn buik, plus had zij telkens haar handen voor het gezicht, voor mij was de hele 3d-echo een fiasco voor mijn gevoel. We hebben uiteindelijk wel haar gezicht kunnen pakken dus een foto hebben we wel van haar toen zij nog bij mij in de buik zat. Ik denk dat ze gewoon niet bekeken wilde worden. Ze heeft ook nu haar handen net als op de echo. Groetjes Monique76
hey platliggertje, zoals jij het beschrijft is het fantastich,en hoop ik dat ik ook het geluk mag hebben voor zo een mooie foto waarop je het heel mooi ziet. monique76 als je het op die manier alleen maar gezien hebt dan is dat inderdaad ne fiasco das spijtig dan. Beide bedankt voor jullie reactie. groetjes evi