bij mij klopte het ook niet! Het zou volgens de kalender een meisje zijn maar het is toch echt een jongetje!
Ik zou ook een jongetje krijgen via de chineze kalender, maar krijg echt toch heel duidelijk een meid!
Bij m'n jongens klopte het, deze keer zou het weer een jongen worden, maar zeker ben ik pas volgende maandag, en écht zeker pas als het kleintje geboren wordt.
bij mij klopt hij nu wel,maar hij geeft aan dat mijn eerste 2 een meisje zouden moeten zijn,terwijl ik eerst 2 jongens heb gehad.
wij wisten niet wat het zou gaan worden, en volgens de chineese maandkalender zouden we een jongentje krijgen. en dat klopte ook nog patricia
De voorspelling bij mijn "eerste" zwangerschap (tweeling) klopte. 2 jongens. Nu zou het weer een jongen worden volgens de chinese kalender, maar goed, het is nog veel te vroeg om na te gaan of dat zal kloppen. Dus nog even afwachten....... spannend!
bij mijn eerste zwangerschap gaf de kalender een jongen aan en dat klopte ook bij de tweede geeft hij een meisje aan we zijn benieuwd