Een half jaar geleden heb ik een lisexisie gehad omdat ik een uitstrijkje had wat pap3b was en cin3 nu moet ik 6 juli weer naar de gyn toe voor een colposcopie. Nu heb ik even ovulatietesten gebruikt deze maand om te weten wanneer ongeveer mijn eisprong was en deze was dus al positief zondag. 6 juli moet ik dan naar de gyn maar dan zou ik dus net ongesteld kunnen zijn, mag je ongesteld zijn bij het onderzoek. Zelf lijkt het me niks en volgens mij kunnen ze dan ook niet beoordelen of er nog afwijkend weefsel zou zitten maar wil even weten of ik dan van tevoren maar een nieuwe afspraak moet maken. Anders zet ik hem wel in aug neer.. Heb iedere maand een langere cyclus en juist deze keer als het niet uikomt is hij korter haha.. Nou ja, een korte is makkelijker als je zwanger wil raken maar als je dat niet wil is een lange best wel makkelijk he. Nog maar even wachten voor een brusje voor onze nog kleine meid. Hebben jullie ook het advies gekregen om niet zwanger te mogen raken tot de volgende controle?? wij mogen in ieder geval niet tot deze controle zwanger raken en als het goed is dan zou het wel weer mogen.. Wij hebben alleen wel de hulp nodig van het ziekenhuis dus hoop wel dat het nu goed zal zijn zodat we er vanaf jan ongeveer weer voor kunnen gaan.
Al die kreten zeggen mij helemaal niks.. Ja.. een uitstrijkje.. daar heb ik wel ervaring mee.. maar uitslag was goed.. dus mag ergens rond mn 35e weer..
Haha Annemarie, wees maar blij dat het je niks zegt!! een colposcopie is dat ze gaan kijken of ze afwijkend weefsel zien zitten en dat halen ze eventueel weg om op kweek te zetten. Een lisexisie is dat ze het afwijkende weefsel een soort van wegschrapen met een speciaal lusje.. De pap 3b en cin3 houd in dat het een voorteken kan zijn van baarmoederhalskanker en daarom willen ze het dus weg hebben..