Hier nog een tijger / metaal .. en sterrenbeeld leeuw.. En een temperamentje heeft ze zeker!!! Ik ben Varken/water ( & tweeling) Mijn vriend Paard/aarde ( & ook tweeling) Even verder zitten lezen & zoeken.. Beschrijvingen van paard klopen absoluut niet... varken en tijger wel
nou heb ook nog een beetj gekeken..maar snap er geen hol van weet alleen dat mijn geboortejaar 1988 draak (tweeling) is, en die van mn zoon 2010 tijger (weegschaal)
Mijn dochter is ook een tijger, maar tot nu toe is ze heel rustig. Zowel mijn man als ik zijn apen, bij hem klopt de beschrijving wel redelijk maar bij mij helemaal niet.
Hey hier ook een tijger en ik weet dat het nog erg vroeg is, maar klopt...ook ik zie nu al dingen terug. (al zullen die misschien ook wel in andere sterrenbeelden staan hoor, haha) Hier heb ik net een fotoalbum gemaakt en op de achterkant van de kaft heb ik het ook opgeschreven wat hij allemaal is en wat de kenmerken daarvan zijn. Jesse is een maagd, geboren in het jaar van de tijger. Zijn planeet is Mercurius, zijn element is aarde en zijn kleuren zijn groen en violet. Niet dat ik er erg in geloof, maar vond het wel leuk om later eens te kijken of het een beetje klopt