Wat te doen bij stress?

Discussion in 'Gezondheid' started by Sam0110, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik ben zeer gestresseerd de laatste dagen (zie mijn ex vriend) , zo erg dat ik er s nachts niet van slaap en me zeer onrustig voel, ik wijt mijn overgeven van gisteren en vandaag dan ook daaraan,ik ben gewoon één en al zenuw.
    Natuurlijk kan ik nu niks nemen om te kalmeren, of bestaat er wel iets die zou helpen, druppeltjes ofzo?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Er zijn wel homeopathische druppeltjes, maar die zou ik nu niet nemen. Vooral de eerste 12 weken van je zwangerschap zou ik helemaal geen medicijnen nemen (tenzij je echt niet zonder kunt natuurlijk), want dan is je kindje nog zo aan het ontwikkelen.
    Ik weet niet wat het precies is wat jou de stress bezorgt, maar zou je misschien iets hebben aan gesprekken met een maatschappelijk werker ofzo? Of met een goede vriendin dat je je hart kunt luchten...
    En als je echt het gevoel hebt dat je het niet red, kun je natuurlijk het beste met je huisarts overleggen wat je moet doen.

heel veel succes!

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Wat helpt tegen stress, is de bron van de stress wegnemen en ontspanning zoeken. Ga in bad, lees een boek, laat je verwennen (massage, pedicure, manicure) etc. Allerbelangrijkste: kom op voor jezelf en bepaal je eigen leven !

Share This Page