Bah voel me heel niet lekker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jubbos, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi
    Sinds vanochtend ineens weer supermisselijk en aan het overgeven ook voelt mijn buik vreemd,een naar gevoel vooral onderin.hoort dit bij deze zwangerschapstermijn?
    Liefs Marlous

2. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik heb de laaste weken ook een niet lekker gevoel. Vooral snachts ben ik misselijk.... Gelukkig niet overgeven( ben ik als de dood voor).

Ik ben ook erg benieuwd of het aan het termijn ligt!

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik voel me ook allesbehalve lekker. ( zie mijn eigen topic over kans op herhaling van het hellpsyndroom ) ik denk dat we inderdaad aan de laatste loodjes begonnen zijn. maar mijn vriend vertelde ook dat er weer een griepgolf heerst. wellicht heb je daar een staartje van. hou jezelf maar even goed inde gaten en als je het niet vertrouwd aan de bel trekken.

beterschap!

4. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier ook niet helemaal lekker. Zal ongetwijfeld met de laatste loodjes te maken hebben.....

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Heb je topic net gelezen,heftig hoor ik kijk het zelf nog ff aan en anders bel ik vk voor gerusstelling,ik heb ook btje verhoging en hoofdpijn,lig nu op bed. Veel sterkte voor jou!

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hier nog 1 zo beroerd misselijk en overgeven en sinds half uurtje hoofdpijn probeer wel goed te drinken zover het lukt

zullen de laatste loodjes wel zijn

7. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik voel ook al een aantal dagen niet echt lekker, hoofdpijn, keelpijn en 's nachts zit me neus lekker dicht en dan wordt ik misselijk van de slijm. Waardoor het slapen ook niet echt lekker gaat.

Dacht vorige week dat de hoofdpijn kwam doordat me bloeddruk misschien weer hoog was, maar gelukkig was die goed. Dus waarschijnlijk heb ik gewoon een griepje te pakken ofzo. Maar ze zeggen toch altijd de laatste loodjes wegen het zwaarst!
    Nou dan kan ik wel merken ja. Al geniet ik nog wel van de kleine in me buik hoor, vooral als het lekker tekeer gaat.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Vorige week was mn bloeddruk nog perfect,ga zo maar even een tukkie doen voel ik me daarna vast beter. Beterschap voor iedereen!

Deel Deze Pagina