Ik had laatst al gereageerd dat het bij mij met alle 3 mijn kids klopte. 14 Juli hebben wij echo gehad voor geslachtbepaling, en klopt het met mijn 4e kindje ook weer.
De eerste klopte wel! De tweede is nog even afwachten.... Maar als het word wat er in de Chinese kalender staat,dan komt mijn wens uit!!! (tuurlijk hoop ik dat het gezond is,maar een vrouw mag stiekem een wens hebben toch??)
DE chinese geslachtskalender is er al niet eens, want er circuleren verschillende versies... Hier klopt ie niet, ik zou nu een jongetje moeten krijgen volgens (een van) de kalender(s), maar toch overduidelijk weer een meisje Ik vind het nogal twijfelachtig, zo'n ding. 50-50 kans dat ie goed zit. Of fout
Bij mij klopt het niet volgens de chineese kalender zou het een meisje zijn, maar maandag tijdens de 20 weken echo zag je duidelijk dat het een jongetje is. Dus me gevoel klopte en me dromen ook want droom altijd over een jongen. groetjes
wij zullen volgens de kalender in maart 2013 een jongen krijgen toevallig zeiden we nog tegen elkaar dat we allebei dachten dat we juist een meid denken te krijgen. maar we zullen zien, als het maar gezond is he!
bij ons klopte die ook we zouden een male krijgen, en ben ook idd zwanger van een gezonde jongen dat is uiteraad wat echt belangrijk is
Bij de eerste klopte het, nu weet ik het nog niet. De kalender zegt wederom een meisje, maar vond een andere op een Amerikaanse website die jongen zei. Tweeling? We'll see, moet nog een tijdje wachten .
Bij de eerste klopte hij, een jongen. Volgens de kalender zouden we nu een meisje moeten krijgen maar ik weet dus nog niet of dat klopt. Ik heb zelf al vanaf het begin het idee dat het nu idd een meisje is maar we moeten dus nog even geduld hebben....
Volgens de kalender krijgen wij in januari een meisje, nou ben benieuwd hopelijk over 1 week geslachtsbepaling.