Hoi iedereen, heb een vraag. Sinds maandag 13 april gestopt met de pil. Ga uit van mijn eerdere normale cyclus van 28 dagen, maar dit weet ik niet zeker omdat we door ongeduldigheid gewoon gelijk serieus aan de slag zijn gegaan. Mijn eisprong zou dan woensdag zijn geweest. We hebben zondag, dinsdag geklust en ook gisteravond heb ik gevreeen met mijn vriend. Nu werd ik alleen van morgen wakker met een aparte soort buikpijn. BIj het plassen deed het ook pijn en had ik wat bloed erbij. Ik dacht gelijk aan een blaasontsteking, al heb ik deze zelf nog nooit gehad. Nu is het in de loop van de dag weggegaan en kan ik nu zonder pijn en bloed plassen, gelukkig ... Maar nu ben ik wel helemaal van slag. Waar kan dit vandaag zijn gekomen!?!??! Kan het zijn door de eisprong, bevruchting, het ontpillen, een belachelijk vroege menstruatie (na 15 dagen vanaf het begin van mijn laatste menstruatie)... ik weet het niet maar vind het wel eng hoor. Ben heel mijn lichaam kwijt... Herken dit echt niet Wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt?? xxx kris
Lijkt me typisch ontpillen... Je bent toch ook pas net gestopt met de pil? Dan kan het echt allemaal hoor.... Wacht maar rustig af, dan zul je vanzelf wel weer een ritme ontdekken!