Hoi meiden, Vaak zijn er hier meiden met originele ideetjes, vandaar dat ik het volgende aan jullie wil vragen. Mijn opa en oma zijn heel speciaal voor mij, zijn altijd een soort tweede ( betere) ouders geweest, een rustpunt om het zo te zeggen. Nu ik uit allang uit huis ben kom ik er nog steeda vaak, ze staan altijd voor me klaar en zijn nu helemaal gek van mijn zoontje. Ik wil ze graag iets speciaals geven, iets als dank dat ze er altijd voor me zijn. De mensen hebben natuurlijk ook niet het eeuwige leven ( zijn nu 76), en zou niet weten wat ik zonder ze moet. Misschien weten jullie iets moois!
Een kettinkje met jullie initialen of namen zodat het een soort verbondenheid weerspiegeld die ze altijd bij zich dragen? Of een ring die je graveert? Of een digitaal fotolijstje met daarop de leukste foto's van jullie samen?
Of bij bijv de Hema een digitaal fotoalbum afdrukken en maken van de leukste foto's van jullie en daar dan leuke/lieve teksten bij zetten ? Of onderzetters bestellen met jullie foto/lieve tekst?
wat ontzettend lief! mooi ingelijste foto mooi beeldje mee uit eten of dagje uit jaarkalender met foto´s van dierbaren als ik nog ergens op kom, hoor je ´t!
Oh, ik zie dat Daantje al een reeks goede ideeen heeft. Je ziet, iets met foto´s is volgens mij altijd geliefd. En iets ingegraveerd.
Dank al voor de eerste ideetjes! Het zijn geen sieraden mensen, tenminste, niet jet soort voor gegraveerde sieraden. Ik vind een beeldje wel een leuk idee! Moet ik alleen eens kijken wat voor... Ben benieuwd naar de andere ideetjes!
Ik denk dat het voor jou ook leuk is als je op een recente foto staat met je kindje en je opa en oma. En je partner natuurlijk.
Hebben jullie iets dat écht van jullie is? Een verhaaltje dat altijd voorgelezen werd, een plek die dierbaar is, een koosnaampje, grapje, liedje? Misschien kan je iets geven dat daar naar verwijst? Mijn opa las altijd voor uit het boek "pruikebol" en heeft later voor mij het boek gefotocopieerd. Weer later heb ik het van mijn moeder gekregen (een andere versie die ze tweedehands heeft gevonden). Dat is iets dat me erg dierbaar is. Als hij nog zou leven zou ik bijvoorbeeld een plaatje uit dat boek laten graveren of op een mok zetten.
Wat een leuke ideetjes zeg! Ik vind de shoot een leuk idee! Al vraag ik me af of oma dat ziet zitten, ze is niet zo van de foto's, maar dan moet ze maar niet piepen . Mijn opa vertelde zelf altijd heel veel verhalen. En als boekje hadden ze "ik vlieg"van de gouden boekjes, die is helemaal platgelezen. Weet iemand daar iets leuks mee?! Je hangt er geen foto van op natuurlijk.... Ik ben benieuw of er nog meer ideetjes zijn, maar vind dit al erg mooi.
Een foto van jullie allemaal en dat je zoontje bij opa/oma op schoot zit en zij het boekje voorlezen? Dan heb je het boekje verwerkt in de foto en kun je als nog een mooi moment inlijsten