Chinese baby's in zwemband met hoofd?? RAAAAARR... wie legt mij dit uit?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door FairyLaughs, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Het is inderdaad warmer voor ze maar als je dit in een zwembad aandoet krijgen ze wel veel sneller een golf water over hun hoofd. Dus echt iets om op een rustige plek te doen en niet in een regulier zwembad! Ik vind het er wel schattig uitzien verder hihi.

2. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Hmmm ik vraag me af...

Ze kunnen er niet uit 'ploepen', maar hoe ploepen ze er dan in? Hoe krijg je zo een band om het nekje, en kunnen ze niet stikken o.i.d. , tuurlijk zal je wel uitkijken dat je het niet te straks doet maar er hangt wel gewicht aan :-S.

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Even een kleine opmerking!
    De bandjes die na de zitband vaak gebruikt worden ook wel bekend als ze zwemvleugels zijn ook heel erg gevaarlijk!
    Ik heb jaren lang in het zwembad gewerkt en hoeveel kinderen daardoor al (bijna) verdronken zijn is ontelbaar!
    Mocht je zoiets willen aanschaffen ga dan voor de ronde schuimrubberen, vaak verkrijgbaar bij de betere sportzaken doordat deze rond zijn blijven ze duikelen en bij de 3hoek vleugels slaan ze voorover en kunnen ze geen kant meer op..
    Niet dat het blijven duikelen goed is maar kunnen ze nog wel 'tussendoor' adem blijven halen als het moet!
    Natuurlijk is het niet goed om een kind zoiezo alleen te laten met zwemmen maar dat ga ik allemaal niet vertellen;)

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Wij vinden hem geweldig en onze dochter ook. Wij wisselen af, samen zitten en spelen (zonder band) in het bubbelbad of ondiepe bad, maar ook in de zwemband dobberen en achter haar aanzwemmen en naar elkaar ''overgooien > niet gooien maar duwen'' vind ze prachtig. Ja het lijfje is wel boven water maar wij halen haar er tussendoor af en toe uit en dan nog heb ik niet het idee dat ze het koud heeft. Zij vind het juist prachtig in die babyzwemband en vooroverkieperen kan bij die van ons echt niet...

Wij doen dit al sinds ze 3 maanden is en ze vind het geweldig....

Deel Deze Pagina