Chinese concentratiekampen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanLieverd, 1 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dat is toch ook niet zo? Bij zondag met Lubach is het 2x al over de Oeigoeren gegaan, volgens mij de eerste keer al 2 of 3 jaar geleden. Maar dat er veel te weinig aandacht voor is in de media, daar ben ik het wel mee eens.

4. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Klopt. En Pak de Macht van 2 weken geleden ging daar ook over.
    Maar dat zijn vaak geen breed bekeken programma's.

puzzelstukje en Huismuisie vinden dit leuk.
  5. Anne2019

Anne2019 Fanatiek lid

14 apr 2019
    1.902
    2.692
    113
    Te triest voor woorden dan hebben wij het nog supergoed in nederland.
    Opendoors doet ook veel goed werk voor deze mensen...

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Maar dit is niet iets van de afgelopen weken of maanden maar een probleem van de afgelopen jaren

7. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Dat klopt. Maar in het programma pak de Macht werd wel heel goed duidelijk gemaakt hoever de macht van China reikt, zelfs over de grens. En dat vond ik wel een eye opener. Ik kijk eerlijk gezegd nu ook wel iets anders naar de panda's

Saartje33 vindt dit leuk.
  8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Verschrikkelijk! Ik ben van mening dat dit veel te weinig in de media komt. Ik heb in mijn werk (GGZ) meerdere mensen ontmoet die gevlucht zijn. En de eerste keer dat ik hierover hoorde is alweer een jaar of 7 geleden. Degene zat toen al lang en breed in NL (lees: een aantal jaar) en ik lees nu pas de afgelopen 2 jaar mondjes maat berichten in de media.

Die heropvoedkampen bestaan al hele lange tijd. En die dingen die daar gebeuren zijn te walgelijk voor woorden!!!!

9. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    De wereld gedoogt het..

Ook al roepen we (hele westerse wereld) ieder jaar rond mei "dat mag nooit meer gebeuren", zijn de verschrikkingen van concentratiekampen, genocide, massamoorden en martelingen nog steeds aan de gang. In de jaren 90 in Europa nog, daarvoor in dictatoriale regimes en inderdaad al jaren in China.
    Die mensen hopen nog steeds dat ze gered zullen worden, maar door wie..

puzzelstukje, Jackie87 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina