Wie kijkt ook en wat vind je ervan? Ik vind het wel leuk. Ik dacht bij afl 1 steeds 'waar ken ik de vader toch van', maar hij speelde ook de vader in 'het A-woord' kwam ik achter. Ik vind de switch van vroeger naar heden naar 'in de cel' soms wel irritant maar vind het verder best leuk.
Wij kijken het ook. Heerlijk vermaak. Lekker om te volgen, niet te moeilijk, maar wel boeiend en grappig. De problemen, alles lekker overdreven. De problematiek van een gezin, met alle ups en downs.
Ik ken het programma niet. Zijn het echte verhalen die ook door echte personen worden verteld? Of is het heel slecht geacteerd zoals in 'Achter gesloten deuren'? Ben benieuwd wat ik me erbij voor moet stellen..
Ik vind de opnames echt heel druk en chaotisch. Geen diepe verhaallijn maar gewoon korte sketches, zo ervaar ik het kijken. Ik ben meer fan van oogappels! Snap wel het type ‘serie’, maar ik heb moeite ermee haha.
Ik vind oogappels ook veel leuker. Denk ook dat dit zo chaotisch over komt door steeds heen en weer switchen in tijd. Ik vind het wel vermakelijk dus blijf wel kijken . Ik hoop zo dat 'dit zijn wij' ook nog verder gaat. Ging ook heen en weer in tijd maar daar vond ik het wel erg leuk.
Wat een raar einde.... Ik vond het hele idee van een scheidings gordijn/muur al erg ongeloofwaardig. Maar dit einde? Ik dacht dat de 3 kinderen samen zouden 'weglopen', dat ze een plek hadden waar ze tijdelijk veilig konden wonen. Maar hun ouders niks laten weten. Ze even goed laten voelen dat ze te ver waren gegaan ofzo... Maar dit? Vaag...
Ik vond het juist een geniaal einde. Dat die kinderen gewoon geen andere oplossing zagen dan datgene in de brand te steken waar hun ouders over vechtte, zodat het geruzie zou stoppen. Ik ken mensen die in een vechtscheiding terecht zijn gekomen, die die gedachtes ook wel eens hebben gehad en bij gewone mensen blijft het bij gedachtes en op tv kan het echt
ja mijn man en ik vonden het ook juist een goed einde. Helemaal in lijn met de absurdistische uitvergrotingen van alles rond die vechtscheiding. Wij vonden het iig vermakelijk, en ook precies genoeg afleveringen om het boeiend te houden, en niet te lang en langdradig te worden.