De chinese klopt bij ons wel, het rekensommetje niet. Dan kan komen omdat ik, toen ik zwanger raakte, een cyclus had van 40dgn. Eerste dag van mijn laatste menstruatie klopt dus nergens en kan ik nergens gebruiken voor uitrekenen van de uitgerekende datum. Als ik het omreken naar een cyclus van 28dgn, kom ik op de maand erna uit en klopt het rekensommetje wel!
bij mij klopte hij twee keer na terug rekenen niet enbij deze klopt hij wel... 2 x jongen en nu 1 meid...JIPPI
ik heb op twee verschillende sites een chinese kalender gevonden en ze zijn allebei anders dus de een klopt wel de andere niet!!
volgens de chinese kalender krijg ik een jongen, volgens de rekensom ook. Nu nog afwachten wat het wordt. Iedereen denkt hier dat het een meisje wordt...
chinese kalender een meisje, en die berekening = 2 dus meisje! de pendel van mn schoonmoeder zegt ook meisje....en ik blijf volhouden...een jongen!! haha
bij de eerste klopte de kalender en rekensom volgens alle twee krijgen we nu een jongen maar dat is nog afwachten