Hier klopt hij niet. Ik heb een zoon gekregen. Nu zou ik weer een meisje krijgen volgens de kalender. Ben heel benieuwd of het klopt. Al denk ik dat dit weer een jongetje word
Ik ben benieuwd, de kalender zegt een meisje en wij denken een jongetje. Overigens ben ik met IVF zwanger geraakt en hebben wij het geluk nog een aantal cryo's te hebben. Dan zouden we volgens de kalender dus alleen meisjes krijgen? Dat lijkt me wat stug toch?
Ik dacht dus altijd van wel, maar nu ben ik er sinds kort achter dat ik verkeerd keek! Ik keek naar mijn leeftijd op het moment dat babietje geboren werd en de maand waarop ze geboren werd. Maaaaaar je moet dus kijken naar de maand van conceptie. In dat geval klopt het bij geen van beiden
Bij mij klopte hij. Bij mijn ene vriendin ook en andere vriendin weer niet. Ik geloof er zelf niet in vond het alleen leuk om even te vergelijken. Het gaat om het snelste zaadje! Als het aan een vrouw ligt is het altijd een meisje die heeft alleen maar x eitjes. Het mannelijk zaad bepaalt dus welk geslacht het wordt. De kalender heeft gewoon 50 procent kans om het goed te gokken.