Al 3 maanden heb ik een week voor dat mijn ongesteldheid begint bruine afscheiding. Meestal een paar dagen dan 2 dagen niet en dan weer een paar dagen en daarna breekt mijn ongesteldheid door en heb ik maar 2 dagen helderbloed. En niet eens heel veel. Zijn er meer meiden die dit hebben? Vandaag of morgen zou ik mijn NOD moeten hebben maar nu is er helemaal geen kleur in mijn afscheiding meer te bekennen. Zou het dan toch? Ik dacht altijd dat de bruine afscheiding een teken was dat ik ongesteld ging worden. Ik twijfel of ik toch nog even moet wachten of dat ik moet testen....
tja de enige mogelijkheid is testen en dat kan nu heel goed...heb je er eentje in huis???? GELIJK DOEN!!!!
Hey meis... ik herken dan helemaal... Altijd een aantal dagen ruin voordat ik begin te bloeden. Bij mij is bruin dus nog nooit een goed teken geweest... hopelijk deze ronde voor jou wel
Nee, heb er nu geen 1 in huis. Vanmiddag na mijn werk kom ik er pas aan toe om er 1 te halen. Spannend!!! Hoewel ik die bruine afscheiding dan wel vreemd vind.....
Hoi, Ja ik heb dit ook. Nu de tweede ronde. Helaas breekt bij mij na 5 dgn toch echt ongi uit.. en dat valt dan dubbel tegen want je kweekt er toch hoop uit.. Wel lijkt het alsof de echte ongi meer pijn met zich meebrengt dan daarvooor zal er wel bij horen, maar vreemd is het inderdaad wel. Sterkte, en ik hoop dat het deze ronde bij jou wel een voorbode van een zwangerschap is!!! xLeo
ik heb zelfs voor mijn eerste zwangerschap zo'n twee jaar alleen maar oud bloed gehad als menstuatie... Bij de tweede keer had ik hierdoor ook niet door dat ik zwanger was, want dacht dat ik ongesteld was,( ik heb in beide ze.schappen gevloeid.) Hoop voor je dat je een knaltest hebt vanmiddag
Het kan dus toch.... Verder heb ik helemaal geen zwangerschapsymptomen had jij die ook niet Susy? Hoe ver was je in je zwangerschap toen je ontdekte dat je zwanger was?
@Dromer: ik zie dat je zwanger bent! ondanks de bruine afscheiding. Gefeliciteerd! Ik heb zelf ook elke maand voor mijn NOD een paar dagen last van bruine afscheiding. Dan 1 dag niet en dan komen de duivels (ook nooit langer dan 2 dagen trouwens....) Jouw verhaal geeft dus moed Gaat alles goed verder?