Ja hoor, ik! Ben nieuw hier en heb net gestemd! Bij mij klopte het, ik kreeg volgens de voorspelling een meisje! Had zelf heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn.. Misschien is er dus toch iets van waar...
Klopte niet. Volgens de geslachtskalender zou het een jongetje worden. Ons gevoel zei dat ook en zelfs familie, vrienden en kennissen dachten te weten dat het een jongetje zou worden....maar Lynn is toch écht een meisje!
weet het nog steeds niet ze dachten een meisje (echoscopiste) maar echt zeker waren ze niet, navelstreng zat er namelijk tussen. Volgens de kalender op dit forum een meisje, maar weer een andere chinese kalender een jongen. We zien wel jessica
Das ook lekker, 2 verschillende Chinese kalenders! Heb ik volgens mij nog nergens gezien. Nou ja, dan kun je in ieder geval op 'ja' stemmen hier want dan heeft er altijd 1 gelijk!
Bij mij klopte het niet. Mijn 2 jongens hadden volgens deze kalender meisjes moeten zijn. Oh.. en volgens de kalender ben ik nu zwanger van een jongen, zou het een meisje zijn dan?
Nou aan de score te zien op dit moment (53 keer klopte hij wel, 51 keer niet) kan je denk ik rustig concluderen dat de kalender niet bijzonder betrouwbaar is...! Je hebt altijd 50% kans, en met die kalender eigenlijk ook, is de conclusie volgens mij. Toch leuk om een keer te zien of er nou iets inzit of niet!