Hoi allemaal ben nu 7 weken 3 dagen zwanger Tot nu toe alles goed soms wat krampjes pijn in de borsten de standaard dingen. Nu heb ik sinds een uurtje tijdens/na het plassen steekjes onder mijn navel. Daarna ook dit gevoel lichtjes tijdens het lopen Ik lees overal groeien van de buik/ misschien blaasontsteking . Ik moet volgende week do pas naar de verloskundige dus maak een beetje zorgen, ben een onzeker typje en wil zo graag dat alles goed gaat Wat denken jullie?
Onder je navel? Dat is zeker niet je baby/baarmoeder die zit pas rond de 20 weken bij je navel.... Bij 7 weken zit ie nog fijn achter het schaambot 😊 Blaasontsteking heb ik nog nooit gehad maar dat zit volgens mij veel lager... Alles zet uit tijdens een zwangerschap en je darmen kunnen flink gaan rommelen zeker in het begin door de hormonen. Als je geen bloedverlies hebt of echt krom ligt van de pijn is er waarschijnlijk niets aan de hand Hormonen hihi gaat nog wel erger worden...
Haha nee krom lig ik zeker niet en gelukkig geen drupje bloedverloes gehad! Bn gewoon heel onzeker alles is nieuw en heb wel last van obsipatie dus dat kan het ook zijn. Elk nieuw steekje of pijntje denk ik: wat krijgen we nou ? Moet wel zeggen dat ik toch echt al een buikje heb( ben ook heel slank van mezelf) en dat soort dingen maken je dan weer blij. Dus geen dokter bellen voor me blaas?
Dan denk ik echt dat het je darmen zijn die flink uitzetten want de baby is nog zooo klein, daar heb je helaas nog geen buikje van... Kan goed zijn dat na een paar weken je buik weer kleiner lijkt, dat had ik ook. Daarna krijg je een "echt" buikje 😆
Als je denk dat je misschien blaasontsteking hebt, gewoon je urine laten controleren. Wel even melden dat je zwanger bent. Ik heb het ook al een aantal keer gehad en de symptomen tijdens de zwangerschap zijn soms heel anders dan wanneer je niet zwanger bent. En als het toch geen blaasontsteking hebt, kun je alnog je vk bellen. Mijn vk zegt altijd, bij ongerustheid gewoon bellen. Dat is ook beter voor je eigen gemoedsrust.
Ja vooral na het plassen voel ik een stekelig gevoel richting mijn navel trekken. Soms als ik loop ook en het trekt ook weer weg. Bel morgen wel even de dokter urine inleveren kan geen kwaad.. Kijken wat hun zeggen