Volgens de chinezen zou mn zusje een jongetje moeten zijn, dus nee, niet echt kloppend. Van mn eigen frummel weet ik het nog niet
De kalender zegt dat we een meisje krijgen maar ik twijfel of het klopt. Ik ben 32 en dan zou ik in 9 van de 12 maanden een meisje krijgen. Lijkt me sterk. Over twee weken weet ik het!
Wat ik wel eens gelezen heb is dat je eerst je chinese lunar leeftijd moet berekenen (die tellen je leeftijd vanaf conceptie) en dan op basis daarvan kijken in de tabel. Bij mij klopte dat de eerste keer wel, en nu zou ik op beide manieren (chinese leeftijd en westerse leeftijd!) een jongetje krijgen... We weten het over een maandje of 2
2 keer meisje en dat klopte, nu voorspelling weer een meisje en dat zien we pas bij de geboorte of dat klopt
Nu met 73 stemmen echt bijna precies 50%! Wel grappig Shart86, als dat waar is klopt er zeker geen jota van Ik ben ook 32 Novastar, vond het ook al een erg overtuigend roze kalender. Best bijzonder, maar lijkt dus inderdaad kwestie van kansberekening te worden. Zelf heb ik toch al meer op met het tijdstip van bevruchting en snelle/trage zwemmers. Meer theoretisch onderbouwd. Maar hier niets uitgekiend dus dan zou ik geen idee hebben.....we zullen zien. Leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn!!