wat is dit nou??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marietje, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben vandaag op dg 34 van mn cyclus. nog geen ongi te bekennen, wel wat andere kwaaltjes.
    vanmorgen rond 11 uur een test gedaan, was negatief. Was dus niet met ochtend urine.
    Maar nou zat ik net op de bank en toen leek het net of ik een blauwe plek aan de bovenkant van mn decollete had zitten. maar kon het net niet goed zien. ik dus alles uit en kijken in de spiegel..... en echt aders over mijn borsten!!! Niet te zuinig. Ik had al wel eeen weekje wat kleinere aders, maar nu zijn ze giga!! Vind het gewoon bijna lelijk.....;)
    Iemand enig idee wat dit is?? kan dat ook komen doordat er miss toch een menstruatie aan zit te komen? Of toch nog maar een test met ochtendurine??

Ik schrok er gewoon van....:(

2. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoihoi, wat spannend! ik zou morgenochtend gewoon nog eens testen ditmaal met ochtend urine. heb je ook nog andere klachten?

3. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Hoi daar,

Het kan allebei, ik heb wel eens voor mijn nod blauwe aders over mijn borsten, maar ik zou voor de zekerheid toch even een testje doen emt ochtendurine omdat je wel over tijd bent. spannend hoor! ik duim voor je!

4. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, vooral last van mn darmen en 's avonds hele opgezette buik. laatste paar dagen beetje ongi krampen, maar ongi komt dus niet....
    verder beetje weeig gevoel in mn maag als ik een paar uur niet heb gegeten. en veel witte afscheiding.
    ik heb 21 december mn spiraal laten verwijderen, dus kan ook ontspiralen zijn....

Deel Deze Pagina