alle seizoenen online gekeken In welk seizoen zit nl 3 nu dan? wisten jullie trouwens dat hij behandeld is tegen kanker? 25 september begint seizoen 5 nu al zin in
Vorige week dus seizoen 4,afl. 11 gezien. Eindigde met Hello, Dexter Morgan... Zat met smart dus op de volgende (gisteren) te wachten. Blijkt laatste aflevering van seizoen 4 te zijn geweest. Het eind van de aflevering zat ik wel ff met mijn ogen te knipperen, zo´n raar einde. Ik zal niet te veel verklappen voor wie het nog niet gezien heeft.
Ik kijk ook de serie op Ned 3, vrijdagavond.. weet zo eigenlijk niet welk seizoen dat is?! Wel top serie, jammer dat het zo laat begint..
Wij hebben ook alle afleveringen al gezien. Moeten dus wachten op het nieuwe seizoen. Maar spannend is het zeker wel haha.
ik heb 't ff opgezocht maar op ned 3 is afgelopen vrijdag episode 12 van seizoen 2 uitgezonden.. dat wordt dus nog ff wachten!
ik kijk op 13 street, maar snap echt geen bal van hoe die afleveringen lopen, dus kijk altijd maar wat eigenlijk. maar hoe laat op vrijdag dan op 3???? Vind het echt een super serie, maar heb veel gemist....