Als je vanaf de conceptie rekent ben je 9 maanden óuder, en niet jonger zoals jij zegt. Voor de rest is t leuke flauwekul. Ik heb eens een filmpje gezien met alle oude maniertjes om t geslacht te bepalen. Met een ring aan een touwtje over je buik, kijken hoe zuur je urine is (dit ging met rode kool ofzo). Dat soort dingetjes. Leuk, maar meer ook niet.
Bij mij klopte het bij de eerste wel. Bij deze weet ik het nog niet. Volgens de kalender krijgen we weer een meid. We wachten rustig af.
Nee. Totaal niet. Het is volledig `at random`. Dat is geen mening, dat is een uitspraak op basis van onderzoek en de achtergrond kennen van deze kalender. Vroeger werden schildpadschilden op de grond gegooid en werd het geslacht op basis van de scheur in het schild vastgesteld. Nu is het op internet een grappig tabelletje, maar je kunt er echt helemaal geen waarde aan hechten. PS: bij mij klopt 'ie heel toevallig wel.
Hey! Toen ik dit bericht zag dacht ik een even kijken of het bij mijn met mij dochter juist was. Dit is zo. Maar date of conception dat is toch de maand waarin je zwanger moet zijn geraakt? Niet wanneer je positest was? Nee hè haha Volgens mij betekent het de dag van bevruchting? Nou ja hihi dan blijkt het bij mijn weer een meid te worden, als het de maand van posi test zou zijn een jongen Ik wil het niet weten dus november zal ik zien wat ik gecreëerd heb
Bij mijn jongens klopte het. Nu zou ik volgen 1 chinese kalender een meid krijgen en via een andere chinese kalender een jongen. tja wat zal het zijn.... Heb m geprobeerd op te zoeken, maar kan m niet meer vinden. degene die ik nu vind zeggen allemaal meisje....
Geslacht van je baby voorspellen | CatharinaWeb: Chinese astrologie Dee kende ik nog niet, maar zegt jongen.
nou ben benieuwd. de eerste keer zou het een jongen worden, en ze is toch echt een meisje. en nu is het nog zo pril, maar volgens de link die je net stuurt een meisje. maar volgens de chinese kalender van deze site een jongen.. mijn vriend denkt een jongen, dus daar ga ik van uit. hij had het de eerste keer ook vanaf dag 1 goed...
1 x niet, 2 x wel. Ik vind die berekeningen ed ook altijd zo grappig. Volgens vele dingetjes zou dit weer een jongen worden, behalve bij de Chinese kalender. Bij een van de berekeningen die op de leeftijd van de vader was gebaseerd was dit voor bijna 80% een jongen...
Haha oké, leek net of jij dat zelf gedaan had. Jeetje dat jouw moeder nu de conceptie datum nog weet van jou....