Gisteravond kreeg ik opeens hele erge krampen dat ik er gewoon misselijk van werd maar gelukkig was dat zo weer weg! Alleen toen ik vanochtend wakker werd verging ik van de pijn echt een zeurende buikpijn en toen ik op de wc ging zitten kwam er niks als lucht Ik ben nu bijna 4 weekjes en maak me wel zorgen want het doet zo'n pijn snik xx nathascha
Het kan goed zijn dat het je darmen zijn die zo tekeer gaan? Dat was bij mij in ieder geval vaak het geval als ik pijn voelde. Gaandeweg heb ik geleerd onderscheid te maken tussen pijn van mijn darmen en krampjes die te maken hebben met de groei van het embryo. Liz01
hoi vervelend dat je zo'n pijn hebt. Maar wat ik altijd heb begrepen is zolang je geen bloed verliest het meestal bandenpijn is.. En anders kunnen het ook nog je darmen zijn heb ik af en toe ook last van ... hele erge buikpijn en dan...... een blaasorkest ... buikpijn weg haha
ja ik hoor en voel wel de hele tijd mijn darmen rommelen en gister was mijn ontlasting heel dun en lastig! Maar ja het doet nu zo'n pijn!
tjah... proberen niet al teveel zorgen te maken (ik weet t t is heel moeilijk) Als je echt twijfeld kan je de VK bellen kijken wat zij erover zegt... maar miss moet je ff goed naar de wc?
ja ik wacht het wel even af! Ik hoop dat het minder wordt want af en toe is het zo hevig dat ik er echt misselijk van wordt!
Ja dat zag ik ook, wat leuk! Ik heb vanmiddag mijn 2e echo en dan gaan ze definitief meten waneer ik ben uitgerekend. Het zou zo maar kunnen dat ik nog wat dagen voor-of achteruit wordt gezet. Volgens de vorige meting zou ik nu inderdaad 11 weken en 1 dag zijn. Ik ben benieuwd! Liz01
hoi jullie hadden helemaal gelijk kreeg net weer zo'n kramp en toen op de wc kwam letterlijk alles eruit sorry voor de omschrijving mijn buik is nog wel gevoelig maar het is zo goed als weg dus toch mijn darmen maar zo erg heb ik het anders nooit heeft dat dan toch met de zwangerschap te maken? xxx nathascha
Ja hoor, ik had ook aan het begin van de zwangerschap ontzettende rommelende en borrelende darmen. Ik moest ook vaak naar de WC om e.e.a. weg te brengen....Je zult er vast nog wel vaker last van krijgen. Fijn dat het nu weg is! Liz01
ja idd ik ben wel heel bang dat het alsnog fout gaat hoor! Mijn nod zou aankomende vrijdag/zaterdag zijn dus ja! Ik ben wel zwanger volgens de testen en symptomen maar toch blijft het spannend!
helaas zit dat er niet in want heb een al een hummeltje van een jaar! maar dat koppie thee is wel lekker xxx
Ik heb maandag de 2e... dus dan kan t ook nog alle kanten op maar dan zou ik precies 12 weken zijn dus wel spannend allemaal natascha: zie je gewoon ff lekker poepen en t is over haha
ja alleen is die zeurende pijn niet echt weg trekt helemaal door naar mijn onderrug pffff wat kan dat dan weer zijn! Ach ja effe doorbijten maar
Pijn in je darmen/darmkrampen kunnen heel heftig zijn en die kan je zelfs voelen in je rug idd! Voor bandenpijn is het met nog geen 4 weken echt nog te vroeg! PS: Heb jij een heel korte cyclus omdat je nu al positief hebt getest?
ja ik heb een cyclus van gemiddeld 26 dagen! Heb vorige week al positief getest! IK HEB SCHIJNBAAR OOK een vroege eisprong vandaar!
Hoi Natascha, ik heb hetzelfde als jij. Ook van die buikpijnaanvallen waarbij ik wel kan huilen van de pijn. Sinds gisteren heb ik er ook lage rugpijn bij. Schijnt toch vaak bandenpijn te zijn. Maar wat over de darmen wordt geschreven herken ik ook wel. Ik heb het idee dat er bij mij minder uit komt dan erin gaat. Af en toe voel ik me helemaal opgeblazen. Die hele fabriek gaat veel minder snel dan eerst, maar ik eet wel evenveel, dus al dat eten moet wel ergens naar toe. Succes ermee! We zullen het nog even uit moeten zingen.