Hier klopte hij anders helemaal niet. Ik zou het trouwens ook raar vinden als het altijd zou kloppen. Dan zouden alle 31-jarige vrouwen die in mei 2008 'bevrucht' zijn (zoals ik) allemaal een meisje moeten krijgen Volgens mij is het gewoon een 50-50 kans, en is het puur toeval als het bij jou klopt.
Gewoon bakerpraatjes berust op bijgeloof! LOL Wat zou de wereld saai worden als we alles aan de hand van een kalender konden voorspellen!
Hoi hoi Bij mij klopt het niet. In de kalender staat een meisje maar er hebben nu al 4 echoscopisten tegen me gezegd dat ze er hun handen voor in het vuur durven te steken dat het een jongetje word
het sommetje met het getal 49 klopte bij mij 2 keer en nu niet. de chinezen kalender de eerste keer niet, de 2e en nu wel
Geen idee... het ligt eraan of mijn 'conceptie' in mei of juni is geweest... en dat weet ik dus niet. Het wordt een jochie, dus in dat geval zou het beebje in juni verwekt zijn (volgens de chin. kaleder). Maar ik geloof niet in die dingen.
Bij mij klopte het 2x niet. Ik ben benieuwd of het deze keer wel zal kloppen, volgens de kalender zou het een meisje worden.
hier klopte het niet, ik zou een meisje krijgen maar het werd een jongen! nu zegt die een jongen.. morgen weet ik of het klopt
Volgens de kalender zou ik een meisje moeten krijgen, maar de echoscopist zegt jongen. Mijn zus heeft 2 kleintjes en daarbij klopte het ook van allebeide niet.
Bij mij staat dat ik een meisje krijg. Ik ga het in degaten houden. Ik ben een persoon die in dit soort dingen geloofd. (het maakt me niks uit of het een jongetje of meisje word hoor)