Bij mij klopte het!! Ik ben 17 weken en 2 dagen zwanger en heb vorige week te horen gekregen dat we een meisje krijgen. Vanaf dag één van mijn zwangerschap heb ik dit gevoel ook gehad, ben erg misselijk geweest van week 6 tm 14 en heb een buik die rondom groeit (ben nog maar 1,2 kilo aangekomen). Alle verhalen lijken dus juist te zijn!
Tot nu toe klopt het, we krijgen een jongen maar dat weten we 7 juni pas echt zeker. 95% zeker is het nu volgens de gynaecoloog, echo was met 15 weken.
Ooh wat spannend en leuk!! Gefeliciteerd voor alle zwangeren en allen die het geslacht net weten!! leuk hoor! Ik heb gisteren maar even een afspraak gemaakt voor de volgende echo..! 26 juli zullen wij het weten..! Hebben jullie ook gevraagd tijdens jullie 12 weken echo of ze het geslacht konden zien? En? Klopte dat later ook nog? Wij hebben het wel gevraagd en ze gad maar 60% zekerheid. Ze twijfelde alleen niet en zei direct: meisje...! ieieie!
Bij ons klopt het wel. Tenminste, dan ga ik ervanuit dat ze op de echo's het juiste geslacht hebben gezien.
Zowel onze eerste zoon als deze die op komst is hadden volgens de kalender meisjes moeten zijn. 2 x fout dus...
Bij ons klopte het bij me 3de zoon,en nu klopt het weer.bij de 1ste 2 kids nooit gekeken op de chinese kalender
bij mijn eerste klopte het, bij de 2e moet het dan een jongen zijn maar dat weten we nog niet...hopelijk op 2 juli als hij/zij goed ligt.
@ Jois: Hebben ze bij jou de 12 weken echo al een gok op het geslacht gedaan!? Wat leuk, kunnen ze wat onderscheiden dan met die weken?
ik heb ook even gekeken, maar ik ben bevrucht rond mijn verjaardag dus ik weet niet of ik 23 of 24 was. en bij de chinese kalender is dat met 23 een meisje en met 24 een jongen haha! dus geen idee, maar hopelijk weten we het morgen, want dan hebben we een pretecho!