deze poll is al eens eerder geweets toen kwam het op 50/50 ben ebnieuwd wat nu de ervaringen zijn. eerste kind, een dochter klopte en dit ventje klopt ook (als de echoscopist tenminste het juiste slurfje heeft herkent als piemeltje hihi
nee! je leeftijd en de maand waarin je bevrucht bent, dus ook niet dag van nod, maar echt de maand van DE daad (nod kan bijv maart zijn terwijl je in febuari vruchtbaar was dus zwanger bent geworden
Bij mij klopte ie wel, mijn vorige zwangerschap (wat een mk) was zou een jongen zijn en nu zegt ie weer een jongen, ben benieuwd!!! Als het meezit kan ik het pas in maart 2011 zeggen!! Vraag me ook af of het dit keer klopt!!
dan heb ik net verkeerd gekeken want ik keek bij de maand dat ik uitgerekend was maar als ik kijk naar de maand waarin ik bevrucht ben dan klopt het ook met de echo
Hoi snoetetoet, ben ook erg benieuwd, maar het begint weer wat op een 50-50 te lijken. Dan is de kalender dus een pure gok..!! Hoe dan ook...toch leuk!!
Nou ik weet niet meer hoe ik moet kijken. Denk dat het een meisje word aan de nub te zien. Maar weet t niet. Het is van een ieerdere csi behandeling. Dus in principe was mijn conceptie dan in maart dan staat er jongen. De volgende tp was in mei dus de conceptie ook. Maargoed daar kwam dat ei niet uit?????? Dus kalender zegt jongen dan toch en echo lijkt meisje?
Ja klopt, ik was 26 op het moment dat hij verwerkt werd en voor januari staat ook Jongen. Klopt helemaal