Hier is op het forum al zo heel vaak hierover gediscuseerd met poll en ervaringen van anderen Je ziet heel veel wisselende reacties. Heb eens topics hier gezocht erover en heb er eens een paar verschillende gelezen en bij de ene topic klopt die bij niemand en een ander topic is het 50/50 en hier dus net andersom Kijken jullie of vergelijken jullie bv deze chinese kalender op ZP ook met een andere die te vinden zijn op google? Waarom zit er dan zoveel verschil in kalenders?
Bij mij klopt het niet. Heb op verschillende sites geprobeerd en overal kwam jongetje er uit. Ben toch echt in verwachting van een meisje. Ik geloof daar niet in, net zoals de bakerpraatjes, Als ik aan de hand daarvan moest kijken kreeg ik ook een jongen. Onzin dus
Nou ben wel benieuwd bij mij!! Kalender zegt 1jongen, maar ben zwanger geworden door IVF en 11bevruchte eitjes gehad, hoe weet de kalender nou welke is teruggeplaatst???
Bij mij niet, 1e zou een jongen worden en deze keer een meisje, maar bij beide precies andersom. En tuurlijk klopt die bij andere vaak genoeg wel, is ook niet zo apart met 2 mogenlijkheden. Ik geloof er niet in
Bij de eerste klopte het, bij deze niet haha dan zou het een meisje moeten zijn en het is echt een jongentje
Hier klopt ie ook niet Is toch echt al meerdere keren bevestigd dat het een manneke is... en volgens de kalander een meisje!