ik hecht ook niet te veel waarde er aan, maar vind het wel erg leuk om zo al die verschillen te lezen
Deze rekensom klopt bij beide kinderen wel! Bij deze zwangerschap nu weer gedaan en dan zouden we nu een jongen moeten krijgen. Chinese kalender klopten bij beide zwangerschappen trouwens niet.
Ik heb een tijdje geleden hetzelfde onderwerp geopend. En toen was het 50/50 of het wel of niet klopte. Bij mijn eerste klopte het, de tweede zou een meisje worden. Bij mijn zusje klopte het 3 keer. En bij mijn moeder klopte het ook beide keren.
Niet raar dat het.bij sommigen klopt...50% kans haha klopt hier beide keren niet dus geloof er ook niet in.
Vorige keer klopte het wel (meisje) nu zouden we n jongen moeten krijgen... Nog even geduld, we zijn pas 8 weken preggers...
bij mijn dochter klopte het en heb nu het gevoel dat het een jochie wordt, zegt de kalender ook trouwens. nog even geduld
Klopte geen bal van haha. Volgens de kalender een jongetje volgens de paragnost een jongetje. Alsof het zo moest weze allemaal cadeaus en pakketten voor een jongetje en we krijgen een meisje