Hi, Ik word inmiddels echt gek hier! In het begin van deze zwangerschap moest ik er wel 3a 4 x uit om te plassen snachts. Datw as goed voor moeders voor moeders haha. En als ik weer ging liggen sliep ik wel weer. Nu moet ik er nog 1 keer uit, steeds rond 4 uur wordt ik wakker. En daarna slaap ik echt voor geen meter meer! Ik ben echt doodmoe en niet te genieten.... :x Heeft iemand nog tips?
Geen tips, wel heel herkenbaar helaas. Ik probeer me zo slappend mogelijk te houden als ik naar de wc ga, haha klinkt suf.. En niet te gaan denken als ik wakker ben en dan gaat t soms wel redelijk.
Ja, echt vervelend he! Ik ga er ongeveer 5x per nacht uit en ben standaard om half 4 wakker. Het scheelt dat ik er om 5 uur uit moet voor mijn werk en tegen 14 uur thuis ben, zodat ik 's middags een extra dutje kan doen. Dus dat is ook gelijk mijn enige tip, even slapen wanneer je een mogelijkheid ziet..
Erg vervelend dat je dan niet meer in slaap kunt komen..! Ik moet momenteel weer een stuk of 4 á 5 keer uit bed om te plassen snachts en wordt sowieso elk uur á anderhalf uur wakker.. of ik nou moet plassen of niet.
Zooo herkenbaar helaas! Wat mij nog een beetje hielp was om zo 'suf' mogelijk te blijven tijdens het gaan plassen. Dus ogen nog zoveel mogelijk dicht, geen licht aan en niet nadenken. Dan ging het soms nog wel redelijk. Anders ging ik gewoon maar boekje lezen. Ook dronk ik voor het slapen gaan niet meer zoveel.
Ik moet er ook 3/4 keer uit in de nacht wordt er gek van en dan is mijn dochter van bijna 3 ook nog elke morgen om 6:30/7:00 wakker en die doet smiddags ook geen dutje meer dus ik ben ook kapot Pfff maar gelukkig nu verlof dus ik kan vanaf volgende week 2 dagen in de week ff uitslapen hahaha ( dan gaat dochter naar de crèche )
Welkom tot de club! Helaas niet zo veel aan te doen. Idd, zo slaperig mogelijk gaan plassen en bij mij werken oordoppen echt top! Zo word ik niet van elk geluidje wakker. Door de hormonen slaap je namelijk lichter. Succes en tijdens je verlof lekker in de middag je oogjes dicht doen
Misschien heel dom maar ik heb een "plas-emmer". Deze staat naast mijn bed. Hup, uit bed, op de emmer plassen en er weer in.. Sochtends legen, goed schoonmaken en klaar voor de volgende nacht. Dan hoef ik niet helemaal uit bed, badjas aan, pantoffels aan, licht aan, naar beneden, op de koude wc.. Maar lig ik er binnen 1 minuut weer in.. Dit is trouwens wel mijn geheim haha, hang het niet bepaald aan de grote klok. Maargoed dit doe ik op de camping ook als ik in de nacht moet plassen en niet zwanger ben, dan loop ik echt niet naar de toiletgebouwen..
Ik moet er ook minstens drie keer per nacht uit om te plassen en slaap ook nog eens niet lekker vanwege de buik die in de weg zit. De eerste drie uur zijn het beste. Daarna duurt het steeds zo lang om weer te slapen omdat ik geen lekkere houding kan vinden.
Dank voor alle tips en ervaringsverhalen! Oordoppen hoef ik niet, ik lig niet wakker omdat ik dingen hoor. Maar meer gewoon omdat ik ga liggen nadenken, een liedje gewoon niet uit mijn kop krijg of gewoon niet lekker lig, zucht... Inderdaad proberen om half in coma naar de wc te gaan.. Maar ja ik moet een trap af. Dus misschienis die plasemmer wel een gouden idee. Wij zijn ook kampeerders, dus we hebben een plasemmer.... Ik ga ervoor!
Ja. Heel herkenbaar. Hier ook een emmer in de badkamer boven. Door bi is traplopen al lastig. Dus plassen in de douche. Zoveel mogelijk de ogen dicht en proberen niet te veel na te denken. Maar ook dan vanaf een uur of 4 onrustig slapen.
Hier precies hetzelfde, ook 36 weken zwanger. Ach, op deze manier is opstaan voor de baby straks een eitje