Vandaag kwam ik tot de conclusie dat ik geruime tijd al zeer weinig eet. Ik heb gewoon nooit honger! wat ik vandaag gehad heb: ontbijt 2 plakjes ontbijtkoek ik kwam er tegen 15 uur pas achter dat ik nog niet gelunched had, dus snel 2 tostis gemaakt en net 1 aardappel met een lepel spruitjes. eigenlijk gaat het al weeeeken zo. er zijn dagen dat ik alleen maar ontbijt en savonds een kopje soep neem. Nu ben ik me dat pas bewust dus nu wil ik er ook meer op gaan letten.
Dat is wel erg weinig. Misschien kan je een wekkertje zetten, laat zeggen elke 2 uur, zodat je er aan herinnert wordt om te eten.
Neem je wel vitamines? Want je krijgt zo nooit je hoeveelheid fruit en groente binnen natuurlijk. Ook calcium is de laatste periode wel erg belangrijk. Niet voor je baby, die eet jou wel op, maar voor je eigen gezondheid.
ik neem veel vitamines tot me, maar allemaal uit een potje inderdaad. Fruit at ik altijd heel veel, nu nooit zin in, snoepen doe ik ook niet hoor! water drinken wel veel. Het eten staat me gewoon enorm tegen! Ik heb nooit honger, zit na een paar hapjes weer vol. Gister uit eten geweest, ik hou daar heel erg van, maar ook na het voorgerecht hoefde ik niet meer, het smaakte niet, ik zat vol..
Ik herken het ook wel, sinds een week of 2 drukt alles omhoog, en heb ik het gevoel dat ik enorm snel vol zit. Ik merk inderdaad ook dat ik steeds minder eet, omdat er ook gewoon niet zo veel meer in kan. Wel probeer ik inderdaad iets te eten om de 2 uur....vooral dan fruit, voor de vitamines
Ik heb hetzelfde probleem! Heb ook gewoon geen honger.... Eet wel gewoon een boterhammetje en 's avonds eten, maar zou gerust dat eens een keer over kunnen slaan als ik niet oplet.. Vitamines krijg ik alleen voldoende binnen via een potje.. Merk ook dat als ik trek heb, voornamelijk zin heb ik vet en zoutig eten.... *gaat nu een appeltje pakken*