Chinese kleuter (3) weegt al 60 kg!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Melanie86, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    niet te geloven dit!!:(

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zoveel weeg ik geeneens, wtf

3. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Wat erg zeg! :( Een stel bij ons uit de buurt, hebben een peuter van 2 jaar, en die weegt nu al 28 kg :$ En dat vind ik al heeeeeel erg veel!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is zeker heel erg veel, mijn dochter van 5 weegt dat niet eens.

Maar in- en intriest dat jochie.
    Hoop dat zijn ouders tot inkeer komen en snel hun gedrag veranderen. Al is dat jochie er dus altijd de dupe van

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Niet om het goed te praten hoor,
    maar vergeet niet dat ze daar maar 1 kind mogen,
    als dat dan ook nog eens een jongetje is (meisjes zijn minder waard daar omdat als ze groot zijn en trouwen, hun familie 'verlaten'), dan worden ze echt zwaar verwend.
    Ze worden niet voor niets kleine keizertjes genoemd.

En het zal me niet verbazen als oma (die meestal bij ze inwoont) nog wat toestopt, onder het mom 'wat zielig, hij heeft nog honger'.

Nogmaals ik praat het niet goed!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar moest ik ook gelijk aan denken, gewoon omdat dit kind zo ontzettend extreem dik is, dat het haast wel een aandoening MOET zijn. Kijk, zijn ouders hebben idd een verantwoordelijkheid, maar als je een kind laat eten wat het zelf wil, kan ik me nauwelijks voorstellen dat het helemaal uit zichzelf om dit soort hoeveelheden gaat vragen!

Heb ooit een client gehad die Prader-Willi had, en die schoof binnen 2 minuten een hele slagroomtaart naar binnen. Niet normaal ook. Daar doet dit me toch wel aan denken!

Waarmee ik dus overigens niet bedoel dat het niet aan zijn ouders ligt, maar goed, ik ken zat voorbeelden van ouders die geen grenzen stellen, maar heb nog nooit gehoord dat een kind an 3 dan zooooo zwaar werd, (hij weegt net zoveel als ik!!!! :$).

7. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Dit doet me een beetje denken aan een eerder programma wat ik gezien had.

daar was ook een klein kindje al gigantisch zwaar. Die bleek uiteindelijk een ziekte te hebben waardoor het nooit kon voelen dat het vol zat, en dus áltijd honger had, ook na 23 borden voedsel. Wanneer dat kindje niet kreeg wat het wilde, brak de hel los in huis. Ouders overspannen en weet ik wat allemaal nog meer, die waren op een gegeven moment zo 'op' dat ze niets anders meer konden dan 'toegeven' waardoor het kind zo dik is geworden.

Aan de ene kant snap ik de opmerkingen van 'hoe kan je dit laten gebeuren, die ouders zijn niet wijs, kindermishandeling' wel, maar er bestaan dus ook ziektes die hiervoor kunnen zorgen.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vermoed trouwens dat het ook wel een ziekte moet zijn. Maar waarom laten die ouders of een instantie hem niet grondig onderzoeken dan? In dit geval zou dat toch het beste zijn voor hem.

9. adi

adi Niet meer actief

Inderdaad, dit kan haast geen gezond kind zijn.

Er zijn uiteraard genoeg kinderen die verkeerde eetgewoontes aangeleerd krijgen (ivm wel of niet luisteren naar innerlijke vol=vol gevoel), maar zo extreem kan het volgens mij niet worden bij een normaal, gezond kind.

10. adi

adi Niet meer actief

maar wonen zij toevallig in het gebied waar summie-worstelaars vandaan komen? Daar heb ik ooit een docu over gezien, en in dat gebied stijgt de waarde van een man met zijn gewicht. Extreem dik betekent status en rijkdom. Ik hoop niet dat dit jongetje slachtoffer geworden is van deze levenswijze.

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    sumoworstelaars komen uit japan...

12. adi

adi Niet meer actief

O ja, koekoek ;) hahaha

13. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Tja, misschien geen geld, geen middelen ? Persoonlijke redenen ? Niet overal in China is men rijk, er zijn ook arme gebieden waar men gewoon het geld niet heeft voor een ziekenhuis/behandeling of wat dan ook. En aan het filmpje te zien leek het me geen hele rijke familie.

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik dacht inderdaad ook meteen aan die ziekte waarbij de maag niet aan de hersenen doorseint dat er genoeg gegeten is en je dus een honger gevoel blijft houden. Ik kan anders niet snappen waarom een klein kind door zou BLIJVEN eten. Heb 3 kinderen en bij alle drie kreeg ik er echt geen HAP avond eten meer bij als hun geen honger meer hadden....toetjes was dan een ander verhaal maar soms hoefden ze zelfs geen toetje meer. Dat is gaanderweg wel verandert toen ze ouder werden en soms als ze het erg lekker vonden dan konden ze zich ergens wel buikpijn aan eten. Mja ik krijg niet helemaal uitgelegd wat ik nou bedoel :p
    Kleine kinderen eten op n andere manier als wat oudere kinderen. Bij kleine kinderen is het vol = vol ook al is het lekker.
    Bij grotere kinderen is vol ook vol....tot het erg lekker is en dan kunnen ze ineens meer op....nouja...die van mij iig :D

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad. Dat is ook de enige reden die ik dan kan bedenken....
    Toch denk ik: het arme kind heeft aandacht van de media gekregen. Is er dan geen enkele arts die het opneemt voor het kindje? Geen enkele instantie o.i.d. die de kosten van zo'n onderzoek dan op zich wil nemen?
    Ik vrees dat dit ventje op deze manier geen lang leven beschoren is.

16. 1234

1234 Niet meer actief

Wat zielig voor dat jochie. Zijn ouders kunnen wel zeggen dat zij nog minder eten dan hem, maarja: ze geven het hem zelf.

Wat bedoelen ze in het artikel trouwens met de zin:
    "Crèches mag hij niet meer binnen vanwege het gevaar voor andere kinderen."
    Wat voor gevaar hebben die andere kinderen dan? :(

17. 4days

4days Niet meer actief

Wat denk je wat er gebeurt als een lompe kleuter van 60 kilo op een ander kindje (van 15 kilo?) valt... ;)

18. 1234

1234 Niet meer actief

Ohja, daar heb ik niet aan gedacht.

19. januari2010

januari2010 Niet meer actief

verschrikkelijk voor het ventje, die zal niet oud worden! hoop echt dat zijn ouders gaan inzien dat dit zo niet kan en hulp gaan zoeken! Dit mannetje moet nu gaan afvallen anders is het gewoon te laat.

20. 4days

4days Niet meer actief

Hihi :p

Deel Deze Pagina