Chinese kleuter (3) weegt al 60 kg!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Melanie86, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Naast dat die idd in Japan zitten, worden die vaak op een gegeven moment gecastreerd om in gewicht aan te komen, (hormoonhuishouding verandert dan: minder testosteron, waardoor er meer vetvoorraard aangemaakt wordt). Dat begint volgens mij nog niet op peuterleeftijd... ;)

2. Maeviie Joelle

Maeviie Joelle Niet meer actief

Wow ik heb hier echt geen woorden voor!!

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man heeft onlangs nog een reportage gezien over een jongetje ergens in Rusland. Kan me het precieze gewicht niet meer herinneren maar die kon je dus ook echt rollen.
    In dat dorpje heerst dus het bijgeloof dat een heel dik kind geluk brengt. Zijn ouders krijgen dus giften, ze krijgen overal voorrang als ze met hem over straat lopen enz.

De moeder beweerde dat ze zelf niks deed en dat het kind ook genoeg beweging kreeg. Een dokter heeft ze toen een poos gevolgd en er bleek inderdaad iets mis de zijn met het jongetje zijn schildklier maar er kwam ook aan het licht dat moederlief hem ook vanalle preparaten had gegeven.

Dat vind ik dus echt ziek van die moeder.

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Zodan,

en dan werd er al gezegd dat mijn zoon met zijn bijna 27 kilo(weegt nu al dik 5,5 kilo minder ;) ) veelste zwaar was met 3 jaar.

Mijn zoon heeft wel een stofwisselingziekte,waarvoor hij medicatie krijgt.

Hij zal heel zijn leven op dieet moeten blijven en zijn medicatie moeten blijven slikken.

Ik vind het dus wel heel erg voor dat kindje dat het al 60 kilo weegt :(

Ik hoop dat hij ook zo goed als mijn zoon kan afvallen,hoewel het voor die jongen wel heel moeilijk zal gaan om naar de 16 kilo te gaan.

Want het gewicht wat hij heeft is echt levensgevaarlijk.

Groetjes Bianca

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
  6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    pffff bizar dit!!!

Ongelofelijk 3/4 porties! Kzou zeggen lekker laten huilen na 1 portie, gaat vanzelf over na een aantal keer!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zielig zeg

Ik heb ook weleens op tv iets gezien van een kindje dat heel erg zwaar was en dat bleek een ziekte te zijn, maar hier staat als bij dat het kind veel te eten krijgt. Dus zou het ws toch echt aan de ouders liggen ben ik bang

Deel Deze Pagina