Wie herkent dit? Ik blijf maar boterhammen, ontbijtkoek en fruit eten, ik heb zoveel honger... maar het vult niet genoeg, ik blijf honger hebben. Wie weet iets wat beter vult?
De truc is om OP TIJD te eten, voor je dat razende gevoel krijgt. En dan vooral dingen met veel vezels en weinig suiker. Dus rauwkost, volkoren boterham met kaas, dat soort spul. GEEN marsrepen, hele bakken aardbeien, ontbijtkoek, halve meloenen enzo. Want door de suikers daarin krijg je weer snel een grommend gevoel. Handigste is om VOOR je aanlegt al vast slimme hapjes en een lekkere mok thee of fles water onder handbereik te hebben. Vaak heeft het hongergevoel verband met het tijdens een voeding snel dalen van je bloedsuikergehalte of je bloeddruk.
ik at dikke plakken ontbijtkoek met dik pindakaas erop. Gek genoeg, nu mijn kindje goed vaste voeding eet drinkt hij veel minder vaak en heb ik echt geen trek meer in pindakaas
Yup hier ook iemand die alles eet wat ze tegenkomt. Zit net weer een reep weg te werken Ik zou wel graag wat minder willen eten en iets afvallen maar ik word zo gaar als ik minder eet. Dus dan wacht ik wel tot ik stop met voeden.....
hmm ik had het ook beide keren vooral met de nachtvoedingen als ze dan sliepen begon mijn maag te knorren ben toen maar fruit en gezonde vullende dingen gaan snaaien
ik at eerst ook de hele dag door en dan vooral slechte dingen. eerst vlogen de kilo's eraf dus maakte het niet uit, maar ben de laatste weken behoorlijk aangekomen dus probeer nu verantwoorde tussendoortjes te nemen, fruit, rauwkost, volkoren ontbijtkoek. het liefst zou ik wat af willen vallen, maar daar moet je weer mee oppassen met borstvoeding.
Nou, inderdaad... En dat is wel erg jammer, aangezien ik voorzie dat ik net zoals bij mijn zoontje nog minstens een half jaar in positiebroeken moet rondlopen omdat mijn buik niet in mijn oude broeken past. Helaas... En zeker in de zomer is zo'n grote buikband niet echt prettig. Zo warm!