In het najaar van 2011 zijn mijn vriend en ik begonnen met zwanger worden. Het leek allemaal erg voortvarend te gaan. Al de eerste maand was ik zwanger! Helaas bleek dit een miskraam te zijn. Het kindje is was na 6 weken gestopt met groeien. De miskraam is geheel vanzelf en zonder complicaties verlopen. Eigenlijk ben ik direct opnieuw na de miskraam opnieuw zwanger geworden. Helaas wederom geen goed einde. Na 6,5 week bleek het een BBZ te zijn. Het hartje klopte, maar het vruchtje mocht niet blijven zitten. Operatief is het vruchtje en de eileider verwijderd. Aangezien mijn resterende eileider "onrustig" uitzag is er bloed afgenomen om te onderzoeken. Hieruit is naar voren gekomen dat ik in het verleden glamidia gehad hebt. Dit te horen was een grote schok. Voor mijn huidige vriend heb ik enkel twee vaste relaties gehad. De vraag wie en wanneer blijft door mijn hoofd spoken. Vooralsnog heb ik niet meer informatie. Ik heb pas volgende week donderdag een afspraak op het ziekenhuis. Zijn er op deze site meiden die wellicht meer weten over het verdere verloop van mijn kinderwens? Groetjes Banca
Hallo Bianca, ik heb er gelukkig geen ervaring en ik vind het vreselijk voor je. heel veel sterkte... Els
Beste Bianca, Wat erg voor je! Kan me voorstellen dat het schrikken is voor je. Chlamydia verloopt bij elk vrouw of man anders. Het feit dat jij al 2 keer kort na elkaar zwanger bent geworden is heel positief. In het ziekenhuis zullen kijken wat de gevolgen van de ontsteking door Chlamydia voor jouw eileiders zijn. Zij zullen jou meer duidelijkheid kunnen geven. Maar ook zij kunnen niets met zekerheid zeggen. Nogmaals het zit er positief uit voor jou! Succes!
Het is inderdaad erg schrikken. Ik probeer ook positief te blijven, al maak ik me wel zorgen. Ik heb enkel nog één eileider over en deze zag er onrustig uit...
Wat betreft Chlamidia kan ik je niets vertellen, geen ervaring mee gelukkig. Maar met 1 eileider kun je nog prima zwanger worden. Mijn gyn vertelde dat de ene het gewoon overneemt van de ander en zit verplaatst om je eitje op te vangen als die aan de andere kant springt. Ik geloofde mijn gyn voor geen meter en 100% zeker weten doe ik natuurlijk niet. Maar ik ben na 1 maand verplicht pauze na mijn bbz operatie meteen zwanger geworden met 1 eileider. Succes!!