Hier klopte het bij alle drie! En toch geloof ik er echt niet in. Het is absoluut niet te voorspellen op basis van een lijst die 50-50 kans geeft.
Net even opgezocht. Bij mijn 3 kinderen klopte het, 3 jongens. Volgens de kalender zou de 4e nu een meisje moeten worden. Zou het????
Tis een beetje tricky bij de eerste. Ik ben een week na de positieve test 28 geworden. Met 27 jaar zou het een jongen moeten zijn en met 28 een meisje, in februari. Ik ben op 6 dpo 28 geworden. Nu ben ik 33, maar in januari was ik nog 32 en toen is het verwekt dan zou het een jongen moeten zijn.
Zou een geweldige kers op de taart zijn en een little sis met al die broers! Hoef je als ouders nooit zorgen te maken 😁
Beetje lastig tellen, want ivf punctie en bevruchting waren in juni 2015 en tp eind juli 2016, maar volgens mij klopt het wel, welke van de 2 ik ook neem
Toevallig klopt het beide keren Maar wat ik al zeg... toevallig. De kans is op verschillende websites dat je kan stemmen 50%.
De kalender zegt een meisje. Volgende week hebben we de geslachtbepaling en vanochtend een heeeeeeeeeele onzekere voorspelling gehad bij de gyn (kindje lag er niet goed voor en ze kon het echt niet goed zien!) maar ze dácht een jongetje! Vind het zo onwijs spannend!
De eerste zou een jongetje zijn, was echt een meisje. Deze zwangerschap zal een meisje worden volgens de kalender. In augustus zullen we zien of het deze keer wel klopt of toch weer niet.
Bij mij klopte die alle 2 de keren. Meisjes. Ik ga der van uit dat ze toch wel goed gekeken hebben op de echo als er 3 verschillende een meisje zeggen. 😝
Bij de 1ste klopte het. Zou nu een meisje zijn maar nog een aantal weken geduld! Overigens dacht ik ergens gelezen te hebben dat je je leeftijd om moet rekenen naar de chinese leeftijd etc. Er is daar ook een website voor. Maar of het bakerpraatjes zijn.. ach t houdt ons mooi bezig 😜