Hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mooss, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ben nu 10 weken zwanger en ik heb al 3 dagen vreselijke hoofdpijn. Wat ik ook doe, paracetamol nemen, goed uitrusten, drinken, het gaat maar niet weg. Iemand hier ervaring mee? Tips?
    Kan er bijna niet door fuctioneren en moet morgen weer twee dagen voor de klas, wat ik dus totaal niet zie zitten...

2. Pippa02

Pippa02 Niet meer actief

Heel herkenbaar helaas!

Hier hielp ook echt niets! Je zou in overleg met je vk kunnen kijken of magnesiumsupplementen nog kunnen helpen.

Bij mij is het denk ik hormonaal en moest het uitzitten tot 16/17e week...
    Bij alle 4 de zwangerschappen gehad... kon er ook niets tegen doen en was bij mij heel onvoorspelbaar wanneer het op zou komen zetten.

Ik heb me dan ook regelmatig ziek moeten melden, omdat ik idd niet functioneerde op die momenten.

Heel veel sterkte! Hoop dat het snel wegtrekt.

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ik zou voor acupunctuur gaan om je lichaam wat te ondersteunen. Als niks je helpt heb je misschien hier wat baat bij

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb ook regelmatig last van migraine met aura, is ook echt hormonaal.

Als ik een aanval voel opkomen neem ik direct 1gr pcm en ga ik liggen. Na 4 uur is de aanval voorbij en heb ik een houten kop, maar kan ik weer redelijk functioneren.

Echt rusten en pak pcm, desnoods 1 gram.

5. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Pf..herkenbaar.. ik ben 8 weken zwanger en ook al een paar dagen ontzettende koppijn.
    Gister op m'n werk trok ik het ook echt niet. Werd er echt raar van. En indd, pcm, rust en drinken helpt niet.
    Ben gister 19uur op bed gegaan. Ben ''s nachts aantal keer wakker geworden van de misselijkheid en hoofdpijn :(

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Acupunctuur en ik was er na 2x van af. Vond het ook echt heerlijk en ben in mijn zwangerschap vaker geweest :)

Deel Deze Pagina