bij mijn zus was het 3 keer kassa. men zegt dat i keen meisje krijg volgens die kalender. Maandag zullen we het weten. Maar dan hou ik het wel voor mezelf.
Bij mij is het net als vorig jaar een raadsel of de kalender klopt.... Net als bij Maricha is deze beeb of de nacht voor me verjaardag verwekt.... of de ochtend van me verjaardag... Dus is het ervoor dan zou dit weer een meisje moeten zijn, maar is het op mijn verjaardag dan een knul.... Ik merk het 17 april wel bij de 20 wkn echo (wordt in de toekomst in elk geval alleen nog maar geslapen in bed rondom me verjaardag!)
hoi, bij mij klopte eertse 2 keer wel, nu zou het een meisje worden maar het is een jongen. Het gekke is dat ik een hele tijd een voorgevoel had dat het ook een meisje zou worden, maar niet dus haha. groetjes
Bij mij klopt het niet, ik dacht eerst zelf ook dat het een meisje zou zijn (net als de kalender) maar volgens 2 echo's is het overduidelijk een jongen!
ok nou ja gaat mij er ook om dat het gezond is hoor maar leek mij wel leuk om te kijken of dat zo was ... fijne zwangerschap allemaal xxx
bij allebei mijn jongens kwam het uit..nu deze zwangerschap zou het volgens de kalender een meisje zijn, en volgens de 20 weken echo is dat ook zo.....(zie album) Maar nu heb ik al 3 keer gedroomd dat het toch een mannetje is....we zullen zien...nog 14 weken hahahaha
'ze' zeggen dat de kalender het voor 90% vd gevallen goed heeft. Bij mijn moeder klopte het allebei de keren (meisje) en bij mijn zwangerschap van Valentijn* klopte het ook. Ik verwacht nu een meisje volgens de kalender, ik denk zelf ook dat ik een meisje krijg dus we zullen zien over 6 maanden wat er uit komt haha