of het bij ons klopt weet ik natuurlijk nog niet maar bij een vriendin van mij is het 2x uitgekomen, bij m'n moeder (ik) klopte het en bij een nichtje ook... ben benieuwd zouden wij dan een meisje krijgen ach als het maar gezond is...
ik weet nog niet of het klopt kalender zegt een jongen.. ik moet zeggen ben wel heel benieuwd en in het begin had ik sterk het gevoel dat we een meid krijgen maar nu begin ik toch te twijfelen!haha groetjes
Dat het belangrijkste is dat het gezond is ben ik het helemaal mee eens, en natuulk elke mama wil dat het liefste. Maar speculeren is altijd leuk tog
Precies shedevil, en zoals schatje1 al zegt, eerst dacht ze een meid en nu twijfelt ze er toch aan, gaan wij ook vast krijgen willen jullie weten wat het word?
Bij mij en ook bij mijn vriendin klopt het wel. We krijgen beiden een meisje net zoals de kalender ons vertelde.
hoi hoi bij mij klopte het alle 5 de keren toeval ach ja weet het niet maar was heeeel blij dat de kalender aangaf dat deze een jongen zou zijn hahahaha groetjes nathalie
Hihi ik heb zaterdag en vandaag van 2 verschillende mensen die er verstand hebben (bij de pretecho en bij de gewone echo) gehoord wat het zou worden. En alle twee zeggen ze hetzelfde wat het worden gaat en het komt ook nog overeen met wat de chineese kalender zegt. Bizar maar wel leuk.
Bij allebei mijn kinderen klopte het. Eerst een jongen en daarna een meisje. Ik geloof er zelf niet zo in, maar het is wel uitgekomen.Toeval?