Lag in een deuk om dit filmpje! En dan die armgebaren er ook bij Twin Baby Boys Have In-Depth Discussion op MSN Video
Jaa leuk is ie he? Ik wilde 'm al eerder plaatsen maar toen lag het forum er even uit. Ben er nog niet achter waar ze het over hebben, misschien onderhandelen ze wel over de sokken. De één heeft een blote voet namelijk, haha!
Hahah geweldig!!!! Wat een schatjes!! Net alsof ze flink aan het onderhandelen zijn!! En dat ene ventje steeds te lachen.... zoo schattig!
Aaaaaah te cute! Het ziet er ook echt uit alsof ze elkaar hé-le-maal begrijpen hé?! Ik las ooit eens ergens dat tweelingen in 'vreemde' taal écht met elkaar communiceren en dat alleen zij elkaar verstaan enzo. Vind ik wel zo bijzonder... Echt leuk dit filmpje!
o wat lief, mijn zoontje heeft die leeftijd en wij verwachten een een-eiige jongens tweeling. Ziet er heel leuk uit!
Ja dit klopt, onze zoontjes deden dit ook toen ze kleiner waren. Hele verhalen ( in hun eigen taal) en ze snapte elkaar volkomen en wij snapten er niks van. Moesten we wel goed omdenken van de kinderarts trouwens dat ze dat niet teveel doen.
Mijn tweeling neefjes doen dat sinds kort ook! Het lijkt idd alsof ze elkaar begrijpen en lachen er lekker op los! Als ik mijn zoontje dan mee heb dan staat hij er echt een beetje bij van... huh.. Ik geloof echt dat 't een twin thing is!
hahaha geweldig mn dochtertje hoorde babys op de achtergrond toen ik hem afspeelde kwam meteen naar me toe op schoot en ging allemaal mee lachen en wijzen hahahha echt superschattig zeg zon 2ling die een discussie heeft zal idd vast over de sok gaan hahaha