Chinezen verven hond als tijger of panda - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] ohhee haha ik weet niet of ze het wel leuk vinden en of het wel goed voor ze is, maar ik moet zeggen dat het wel heeeeel schattig lijkt haha
1ste wat ik mij opkwam om hier neer te zetten totdat ik jou bericht zag! Hond is geen pop, chinezen hebben soms echt niets te doen lijkt wel en verzinnen de stomste dingen. Arme beesten, wie weet wat ze gebruiken en hoe slecht dat wel niet is voor de huid...
Ik ook hoor. Ze weten van gekkigheid inderdaad niet wat ze moeten doen. Of ze verven honden, of ze eten honden....Apart volk.
Aan de ene kant ziet het er wel grappig uit. En aan de andere kant vind ik het ook zielig voor de honden. Laat ze toch lekker hond zijn. En ze hebben er vast lang voor stil moeten staan om geverfd te worden. Je had toen ook die paarse koe uit die Milka reclame. Ik meen dat die uiteindelijk overleed aan het vele geverf aan zijn lijf steeds.
Neeeeeeeeeeeeeeee........ echt? Is dat niet gewoon gephotoshopt dan? Hahahahaha, arm dier... dat zou wel heel erg triest zijn. maar die honden, tja, het moet niet gekker worden. Stakkers.... Lik je je vacht lekker schoon, overlijd je aan vergif. *edit* overigens ziet het er -eerlijk is eerlijk- wel gaaf uit.
Mijn eerste reactie was *proest*.. ik kan er niets aan doen maar ik moest er echt even om lachen toen ik t zag. Als je erover nadenkt is het natuurlijk wel erg sneu..
ja ik vind het ook niet kunnen hoor, want ja ze wassen hun met hun tong ja en krijgen dan genoeg rommel binnen. maar ohh tis wel een plaatje haha
Buiten het stil moeten staan en de giftige stoffen hebben ze er zelf weinig last of weet van dat ze als panda door het leven gaan denk ik
ok, het hoort niet zo, ziet er vreemd uit. Maar waarom is dat gelijk mishandeling dan? Als ik mn vriend schmink in zn slaap is dat dan ook mishandeling? Kijk als er giftige stoffen aanwezig zijn ok, maar naar mijn weten is dit gewoon normale verf.
beter dit dan mishandeld te worden. Ik vind het apart maar het heeft toch wel iets grappigs. Denk niet dat die honden heel veel hinder ondervinden behalve tijdens het verven dan.
ik vind die panda beertjes net echt Maar dat neemt niet weg, dat ik het zielig vind voor ze! Ze moeten zich anders voor doen, dan wat ze zijn..!
Ik denk dat ik denige ben die het grappig en niet zielig vind als je met carnaval je kind sminkt dan is het toch ook geen kindermishandeling?
vooral die panda hondjes.... lijkt zoooo lief! denk niet dat er echt giftige stoffen in zitten hoor!!!!! ja idd ze weten van gekheid niet meer wat ze moeten doen.... maar hier worden mensen toch ook wel geschminkt?? vind het overigens wel raar hoor..... ik zou dat echt nooit laten doen bij dieren! maar vind het niet gelijk dierenmishandeling.
stukje verder reizen en ze staan op het menu. tja dierenmishandeling vind ik ook weer overdreven zolang ze maar goede verf gebruiken is er niet veel aan de hand. de meeste cosmetica etc die we gebruiken wordt eerst op dieren gesmeerd en daar horen we niemand over. hier in de efteling heb je ook vogels met alle kleuren van de regenboog. honden worden toch al gebruiks als voorwerp ipv een dier van vlees en bloed. ze hebben voortaan kleertjes aan, zitten in speciale buggy's en buikdragers of nog erger in een handtasje . heb zelfs al gehoort van gelakte nagels bij honden. tja dan is dat verven natuurlijk de volgende stap