Alleen als ik echt moe ben, ben ik onpasselijk. Ben nu 11+2 weken zwanger en vandaag erg moe en dan ook met vlagen onpasselijk. Wie herkent dit. Heb bij mijn zoontje dit niet gehad, maarja iedere zwangerschap is anders.
Ik ben 7 weken maar ik ben soms echt ziekig, vind ik. Niet overgeven maar wel misselijk, rillerig, heeeeeel erg moe en gewoon niet lekker. Is dat wat je bedoeld?
Hier vaak ook hoor, bijna 24 weken zwanger maar ook hier als ik moe ben gewoon echt niet lekker in men vel, vervelend huilerig misselijk alles doet dan pijn en voelt zwaar.. Toch wat vaker gaan rusten en dan voel ik me stukken beter
Ja, dames exact wat jullie beschrijven. Inderdaad niet heel misselijk, maar onpasselijk. En koud en moe en rillerig inderdaad. Ik hoop toch wel dat dit over twee weken wat afneemt. Ik ben zzp'er dus niet werken is geen centen, maar zoals ik mij nu voel (heb vakantie) ben ik blij dat ik vrij ben.
Ja ik herken het ook, maar ik ben nu bijna 31 weken en ik heb het nog steeds. Ik hoop dat het snel weggaat bij je.
Ja, dat hoop ik ook. Bij mijn zoontje was ik gewoon moe de hele zwangerschap, maar niet de rillingen en niet lekker voelen.