Hallo, Omdat ik weer over mag stappen met energie en gas zat ik te kijken op gaslicht. Daar komt energieflex uit als goedkoopste en met een leuke welkomst premie. Maar sommige ervaringen zijn heel slecht en sommige zijn heel goed! Dus wie heeft er ervaring met hun en raad ze aan of af en waarom.. alvast bedankt
Wij hebben nu sinds 3 à 4 maanden energieflex en eigenlijk helemaal geen minpunten. Wij hebben dan wel de prepaid versie, zodat wij geen rare jaarnota ontvangen en het precies in de gaten kunnen houden. De keren dat ik heb gebeld naar de klantenservice ben ik altijd netjes te woord gestaan.
Dankje wel voor je antwoord! Wij zouden dan kiezen voor een standaard bedrag per maand. fijn dat de klantenservice goed helpt. Nog iemand anders? Ik hoor het graag!
Ik ben sinds januari over gestapt naar Energieflex. Ook hier prepaid. Ik ben altijd netjes te woord gestaan en via de mail ook snel reactie terug. Ik vind het fijn dat ik nu kan inzien wat we verbruiken en geen jaarnota.
Ik heb altijd zoiets van als het te mooi is om waard te zijn... Dan is dat meestal ook zo! Verder geen ervaring.
Hier ook energie flex net de eerste jaar nota gehad en de welkomspremie van 280 euro is netjes verekend op de jaar nota. Ik stap ieder jaar over naar de degene die het goedkoopste is en minimaal 250 premie bied. Werkt super en ik betaal nu nu nog maar 89 euro per maand voor een 5 persoons huishouden en een huis van 140 m2