hoi hoi mijn mannetje had gister kaas chips gehaald de goedkopere merk dan je hebt die ook in pinda smaak wel vaker gehad maar die van gister was gewoon vies normaal zijn ze echt beetje gelig van kleur en ruik je de kaas geur al als je de zak open trekt manlief trekt hem open en eet er 1 smaakt het naar pinda brr wat goor en had net zin in die kaas chips zat ook bijna geen kleur op de chips en in de zak rook het ook naar niks wat zouden jullie doen bellen of iets? heb er wel voor betaald natuurlijk als ik pinda chips wou had ik die andere zak wel gepakt
heb je de zak nog dan? zou gewoon teruggaan en zeggen dit zat er in mijn zak, en het is geen kaaschips. proef maar! die pindachips is echt vies inderdaad. krijg er zo'n droge mond van
Dat zijn die zakken van de lidl!! die kaas is lekker maar die pinda is echt smerig! Zou het echt teruggeven of bellen
nee zijn niet van de lidl mijn man heeft die gister bij de c1000 gehaald ja ik heb die zak nog heb tegen mijn man gezegt stuur de zak op hij zegt ja hoe dan staat ook geen telefoon nummer op de zak of email alleen maar een adres
Ik denk dat als je naar de supermarkt gaat met de zak dat je gewoon je geld terug krijgt hoor. Hier wel eens gehad met kookroom. Zaten gekke spikkels in en gewoon geld terug gekregen. Kwam er later pas achter dat die er altijd in zaten maar ze deden echt niet moeilijk ofzo.
Een brief schrijven met je klacht en de chips bewaren. Het kan zijn dat ze je vragen een monster op te sturen (kan dan veelal gratis) Heb dit ooit eens gehad met een waterijsje, die smaakte dus naar alcohol, bleek dus dat dit er niet in zat maar dat de inhoud niet goed was verpakt waardoor het was gaan gisten. Kreeg toen netjes 3 pakken weer thuis gestuurt. En toen ik een hele vieze noot in mijn chocolade vond (verkade) hetzelfde gedaan. Bleek de noot dus niet goed gedroogt te zijn waardoor die was gaan schimmelen. Kreeg een doos vol met chocolade van hun terug met excuses. groetjes Anita
dat gaat helaas niet heb alleen een fiets en van hengelo naar doetinchem is nog een stuk fietsen ik probeer het straks wel even bij de winkel edit heb een telefoon nummer gevonden ga beide even proberen
Heb even gezocht voor je op de c1000-site, rechtsboven in de hoek van hun site staat een linkje naar consumentenservice1 C1000 Supermarkt - consumentenservice
Dan nog, je hoopt toch hetgeen te krijgen waar je voor betaald. Gaat om het principe Ik was ook met de zak chips naar de winkel terug gegaan of had elders een telefoonnummer weten te bemachtigen.
ik zocht de telefoon nummer van het bedrijf die de chips maakt die heb ik ook de c1000 zit tegenover mijn huis dus loop daar zop wel even naar toe
Die kaaschips van Millies vindt mijn dochter ook altijd het lekkerst. Gewoon even terug naar de C1000 gaan; het lijkt mij dat je gewoon een nieuwe weer krijgt. En je kan altijd bellen naar de chipsfabriek; wie weet krijg je een hele doos vol thuis gestuurd! Maar ff off topic: hoe is het met je zoontje? Hij had toch zijn pols/arm verbrand?
haha nee staat duidelijk op kaas chips syl ja gaat goed verband alles is eraf net op controle geweest hoef niet meer terug te komen alleen nog vet houden
Ben je al naar de C1000 geweest ? Je kan ook dat bedrijf aanschrijven, heb dat ook wel eens gedaan en kreeg een doos terug met 4 grote zakken chips hahah