Wij wonen hier nu bijna 7 jaar, in een apartementen complex. Toen we het kochten, wisten we niets van de reputatie. Het was een hel. Je kunt het zo gek niet bedenken of we hebben het gezien of gehoord. Langzaam aan werd het een beetje beter. Onze laatste buren zijn verhuisd, die draaide de hele dag door keiharde muziek en gooiden sokken met hondenpoep naar buiten, vanaf 3 hoog. Omdat we hier geen honden mogen en zij er toch een wilden, was dat voor hun de oplossing. Lieten het brand alarm 7x per dag afgaan, gooiden tvs tegen de muren, noem maar op. Toen stond het leeg en werd het gekocht. Ik hield mijn hart vast. Leuke mensen gelukkig. Alleen die hadden het hier wel na een paar maanden gezien en zijn vertrokken om het uit te huren. (betere positie als ons, wij zitten vast). Ik heb nu al weken nachtmerries, maak me echt druk, wat krijgen we nu weer. Kopers houden zich hier aan de regels, huurders niet, die slopen de boel meestal. Ik vind het vreselijk. (edit: dit is niet in Nederland)
Huurders zijn vaak ook netjes hoor ( wij huren ook) Aangezien het zo moeilijk is een hypotheek te krijgen of mensen die gaan scheiden die huren allemaal dus denk dat het huurdersimago wat jij ziet niet helemaal meer geldt.
Sorry, mijn fout, even voor de duidelijkheid, ik woon niet in Nederland. Hier hebben we bv geen woningbouw enzo en het meerderheid van de huurders kan het echt niet schelen. Ik woon in een land waar iedereen eigenlijk koopt. Nu door de crisis is huren meer in, maar dat is nieuw. Nogmaals, sorry, mijn fout. Ik weet dat in Nederland huurders gewoon normaal zijn haha nu ja, de meerderheid dan. Ik heb in NL ook altijd gewoon gehuurd. Maar zoals ik het schreef lijkt het net of ik jullie aanval hihi Was niet zo bedoeld, ik had het over dit land. Ben nog niet helemaal wakker
Tja nieuwe buren is altijd even afwachten. Wij hebben aan beide kanten nieuwe gekregen met de tijd. 1 kant was rustig en met de nieuwe ook. Andere kant was drama en ik stond te juichen toen ze het gingen verkopen. Ze gingen eerder weg dan het verkocht was dus bijna 1,5 jaar lekker rustig geweest. Toen kwam er een meneer ( internationaal vrachtwagenchauffeur ) dus ik blij.. Helaas van korte duur want die meneer liet zijn zoon met zijn vriendin er wonen en ze maken al 4 jaar de halve straat gek met hun aso gedrag en eeuwig blaffende honden :x Nu gaan wij zelf proberen te verkopen en hopen dat we snel weg kunnen.
Ik kan je goed begrijpen TS. Ik hou ook niet van veranderingen en je moet maar weer afwachten wat erin dat huis komt te wonen. Hopelijk zijn het aardige mensen