Haai meiden, ff een vraagje, als wij vanavond spaghetti eten met allerlei groente, rundergehakt en rode saus mag onze knul van bijna 10 mnd dat dan ook gewoon mee eten? alvast bedankt! x Inger
Als je het gewoon zelf maakt en niet met een mix dan kan dat wel. Mixen bevatten veel te veel zout en smaakversterkers. Als je toch mix hebt, dan kan de pasta, vlees en groente natuurlijk wel zonder saus.
Met een mix zou ik het niet doen, daar zit best veel zout in. Je kunt de groentes, vlees en pasta wel gebruiken. En dan een schepje tomatenpurree (zonder zout) erdoor.. Wij gebruikten meestal een blik tomatenblokjes (zoutloos), en dan zelf kruiden, zodat je een lekkere tomatensaus hebt. Dan kan de kleine gewoon mee-eten..
Ons zoontje is inmiddels 13 mnd geweest. Doen jullie dan nog steeds geen mix gebruiken of dan wel ooit? Natuurlijk niet elke week maar af en toe? Ik wou morgen ook spaghetti maken. Het is handiger als hij gewoon mee kan eten (scheelt weer een potje)
Vanaf een jaar ben ik steeds minder streng geworden met pakjes en zakjes.. Dus zeker af en toe moe het wel kunnen.
hier af en toe iets uit zakjes of pakjes of pot. denk ongeveer 1x per twee weken. toevallig morgen witte bonen in tomatensaus. en soms krijgt ze ook beetje spaghettisaus uit pot. theelepel ofzo
Ik maak het voor haar met tomatenblokjes en ongeveer een theelepel saus van ons uit een pot/zakje voor de smaak. En wat italiaanse kruiden erdoor.